ثبت درخواست صدور، تمدید و ارتقاء پروانه در سامانه سپامک تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد؛ ثبت درخواست صدور، تمدید و ارتقاء پروانه در سامانه سپامک در محل نظام مهندسی ساختمان تهران امکان پذیر است.
بر اساس این گزارش؛ ثبت درخواست صدور، تمدید و ارتقاء پروانه در سامانه سپامک در محل نظام مهندسی ساختمان تهران ، در راستای تکریم و تسهیل امور اعضای محترم صورت گرفت.  به اطلاع اعضاء چ سازمان می‌ رساند، با توجه به الزام صدور، تمدید و ارتقاء پروانه‌های اشتغال بکار مهندسی از طریق سامانه سپامک توسط وزارت راه و شهرسازی، در راستای تکریم و تسهیل امور اعضای محترم، این سازمان اقدام به راه اندازی واحد ثبت نام سامانه سپامک برای اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی که دارای پروانه اشتغال به کار شخص حقیقی هستند، نموده است.
لذا آن دسته از اعضای سازمان که دسترسی به سیستم‌ های رایانه‌ای (جهت ثبت درخواست در سامانه مذکور) برای ایشان مقدور نیست، می‌ توانند با همراه داشتن مدارک مربوط به تمدید و ارتقاء پروانه به واحد مذکور واقع در طبقه منفی سه (۳-) سازمان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.
با توجه به محدودیت سازمان در تعداد ثبت درخواست روزانه، اولویت با اعضایی خواهد بود که از واحد مذکور نوبت اخذ نمایند.
قابل ذکر است پیش از این رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در یک گفتگوی زنده، از استقرار میز سپامک در ساختمان مرکزی سازمان خبر داده بود. به گفته علی کریمی آنچه اعضایی که بنا به عللی برای ثبت‌نام دچار مشکل هستند، می‌ توانند از این خدمت بهره بگیرند و سازمان این کار را برای آنها انجام می‌ دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;