افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی صبح امروز با حضور بیش از ۱۶۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور تنی چند از مسئولان برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، این نمایشگاه صبح امروز ۳۰ مهر ماه سال جاری با حضور حدود ۱۶۰ شرکت کننده در حوزه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در بزرگترین رویداد تاسیسات کشور در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، این رویداد با حضور پیرموذن نایب رئیس  هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران ،حبیبی عضو شورای شهر تهران،  حسین زاده نایب رئیس  هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی افتتاح شد.
این گزارش حاکی است،  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از استقبال مطلوب حاضران و مخاطبان حرفه ای دراین صنعت برخوردار بوده است.
پایگاه خبری تاسیسات نیوز به عنوان رسمی ترین پایگاه خبری تاسیسات کشور، نیز به همراه با آکادمی آموزشی کاشانه در غرفه ۳۱(فضای باز) غرفه OP در این نمایشگاه حضور یافته است.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۳۰ مهر ماه لغایت ۳ آبان ماه سالجاری در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های تهران از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان در این حرفه خواهد بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;