استفاده از مجریان ذی‌صلاح برای ساختمان‌های گروه د

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استفاده از مجریان ذی‌صلاح برای ساختمان‌های گروه «د» در شهر اصفهان و ساختمان های گروه «ج» و «د» در شهرهای دوازده گانه استان از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان، در خصوص چگونگی اجرای قانون مجریان ذی‌صلاح در استان اظهار کرد: جلسات متعددی در رابطه با بررسی این موضوع برگزار شد و نهایتاً در کمیته کارشناسی هیات چهار نفره این مبحث مورد جمع بندی قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس ابلاغیه مصوبه فوق مقرر شد برای شهرهای دوازده گانه (زرین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، بهارستان، فولادشهر، مجلسی، فلاورجان، شهرضا، کاشان، دولت آباد و مبارکه) ساختمانهای گروه «ج» و «د» و برای شهر اصفهان گروه «د» ، مجری ذی‌صلاح برای پروانه صادره در شهرها و گروه های مذکور اجرای این ضوابط در مرحله اول از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۳ لازم الاجرا شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در خصوص سایر گروه ها و شهرها پس از شروع فرآیند و ارائه گزارش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در رابطه با افزایش مهندسان واجد شرایط اجرا، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;