استفاده از انرژی های نو برای تولید برق اصفهان

به گزارش تاسیسات نیوز به از نقل از پایگاه خبری تسنیم مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک برق وجود دارد و با هدف افزایش خدمات، استفاده از انرژی‌های نو برای تولید برق در استان عملیاتی می‌شود.

حمیدرضا علاقمندان در نشست تودیع و معارفه رئیس شرکت برق شهرستان نطنز اظهار داشت: در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و 300 هزار مشترک برق وجود دارد و این موضوع در منطقه مرکزی کشور یک رکورد محسوب می‌شود.
وی افزود: از سال 1393 در یک برنامه 5 ساله، یعنی تا سال 1398 مقرر شد تا یک برنامه راهبردی برای تحول صنعت برق در کشور و به خصوص در استان اصفهان صورت گیرد که اکنون مقدمات آن فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: توسعه منابع انسانی، بهره‌برداری صحیح، ارتقا و بهبود خدمات فروش و پس از فروش، کاهش تلفات و مدیریت مصرف، 5 محور اصلی این چشم انداز 5 ساله است که برخی از اقدامات آن آغاز شده است
وی تصریح کرد: کشور ما هم مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته در حال ترویج استفاده و جایگزینی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر به جای انرژی‌های غیرتجدیدپذیر است که امیدواریم در آینده خبرهای خوبی از این حوزه مخابره شود.
علاقمندان پیرامون ضرورت مدیریت مصرف برق توسط مشترکان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های دنیای امروز، استفاده گسترده از انرژی الکتریکی است و در شرایطی که کشور ما حدود یک درصد جمعیت جهان را دارا است و حدود 2 درصد انرژی جهان را مصرف می‌کند.
وی با بیان اینکه شدت انرژی در ایران بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است که نشان از مصرف بی‌رویه انرژی در بخش‌های مختلف جامعه را دارد، خاطرنشان کرد: لازم است تا در مصرف انواع انرژی‌های اطراف خود به ویژه در برق صرفه‌جویی کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;