استانداردهای اشری برای جلوگیری از کرونا

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: انجمن اشری استانداردهایی را در خصوص بیماری کرونا ویروس منتشر کرده که با سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع ارتباط دارد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، در پاسخ به پیشرفت‌های رو به رشد در زمینه کمک به بهبود بیماران مبتلا به کرونا، انجمن اشری نیز استانداردهایی را منتشر کرده که با عملیات و نگهداری سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع مرتبط است.
بر اساس این گزارش، انجمن اشری، اقداماتی را معرفی کرده است که دسترسی به آنها ساده است و فعالان صنعت ساختمان اعم از طراحان و نصاب‌های سیستم‌های تهویه و تهویه مطبوع می‌توانند به راحتی آن‌ها را بکار گیرند.
گسترش ویروس کرونا که اخیرا شدت گرفته زنگ خطری را در سطح جهانی به صدا درآورده است، از این رو، کاریل کی بویس، رییس فعلی انجمن اشری را نیز بر آن داشته تا از تحقیقات در زمینه جلوگیری از انتقال این ویروس حمایت کند، چرا که به گفته او، ساختمان‌های سالم بخشی از راه‌حل محسوب می‌شوند.
راهنمایی‌های انجمن اشری برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به مالکان خانه، اپراتورها و مهندسان این امکان را می‌دهد که به بهترین شکل ممکن از ساکنین در برابر قرار گرفتن در معرض ویروس به ویژه در ارتباط با ذرات معلق در هوا که ممکن است از طریق سیستم‌های HVAC در هوا جریان پیدا کرده باشند، محافظت کنند. در ادامه استانداردهایی که انجمن اشری در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس کرونا منتشر کرده را ببینید:
  • استاندارد اشری ۲۰۱۹-۶۲٫۱ که در خصوص تهویه است و به لزوم ارتقای کیفیت هوای داخل توجه دارد.
  • استاندارد۲۰۱۹-۶۲٫۲ که در خصوص تهویه و کیفیت هوای داخل است و به نقش و اهمیت تجهیزات مکانیکی و سیستم‌های تهویه طبیعی اشاره دارد که کیفیت هوای قابل قبولی را برای ساکنان خانه تامین می‌کند.
  • استاندارد ۲۰۱۷-۱۷۰ که در خصوص تهویه و قوانینی است که طراحان تاسیسات سلامت پزشکی باید به آن توجه کنند. تهویه موردنظر این استاندارد در خصوص فضاهای بیمارستانی و اتاق پرستاران و بیماران است.
بنابراین، طراحان و پیمانکاران حوزه نصب تاسیسات مکانیکی و سیستم‌های تهویه باید استانداردهای فوق را رعایت کنند تا بهترین کیفیت هوای داخل را برای ساکنان منازل مسکونی و همچنین محیط‌های بیمارستانی و شرکت‌ها تامین کنند.
منبع facilityexecutive
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;