ارتقای ایمنی و بهداشت آب آشامیدنی رباط‌کریم‏

به گزارش تاسیسات نیوز، با حضور مسوولان شهرستان رباط‌کریم چهارمین جلسه باعنوان بهداشت آب و ایمنی آب و محیط‌زیست شهرستان در آبفای نصیر شهر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آبفای جنوب‌غربی در این جلسه وضعیت کیفی و بهداشتی آب آشامیدنی رباط‌کریم و نصیر شهر، منابع تامین آب و موارد احتمالی تهدید‌کننده بهداشت محیط و بهداشت منابع تامین‌کننده آب آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفت.


مدیر امور آبفای نصیرشهر با ارائه گزارش درخصوص میزان کمی و کیفی آب آشامیدنی و همچنین سلامت منابع تامین آب، آب شرب نصیرشهر را آبی مطلوب و سالم از حیث کیفی و بهداشتی اعلام کرد و گفت: با بررسی‌های دقیق و آزمایش‌های مستمر از سوی مرکز بهداشت شهرستان و همچنین آزمایشگاه مجهز شرکت آبفای جنوب‌غربی، آب شرب شهروندان و مشترکان نصیرشهر مطابق با استانداردهای لازم تامین و توزیع می‌شود.


صبری با اشاره به ضرورت بهداشت آب و بروز مشکلات و عوامل تهدید‌کننده سلامت از طریق آب‌های آلوده یادآور شد: عدم لحاظ استانداردهای لازم و پایین بودن کیفیت آب به‌دلیل نظارت ضعیف بر آن می‌تواند اثرات مخرب و آلایندگی میکروبی جبران‌ناپذیری در جامعه به‌وجود بیاورد.


لازم است در این خصوص و برای تامین سلامت جامعه و شهروندان، مسوولان اداره‌های مربوطه همچون شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، محیط‌زیست و شهرداری و آب منطقه‌ای ضمن همکاری با اداره آبفای شهرستان، با ارائه راهکارهای لازم درخصوص ارتقای سلامت محیط‌زیست و افزایش کیفیت آب آشامیدنی همکاری کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;