ارتقاء ساخت و ساز در گرو تقویت آموزش

تاسیسات نیوز – اسفندیاری، رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و ترویج شورای مرکزی: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین سازمان تخصصی در کشور همواره نگاه ویژه ای به آموزش به عنوان رکن اصلی فعالیت ها در جهت دستیابی به اهداف قانون و ارتقاء کیفی ساخت و ساز داشته و در این حوزه همکاری های مطلوبی را با دانشگاه ها و اساتید دانشگاهی به انجام رسانده است .
امیر المومنین امام على علیه ‏السلام:
زَکاهُ العِلمِ بَذلُهُ لِمُستَحِقِّهِ وَإجهادُ النَّفسِ فِى العَمَلِ بِهِ.

زکات دانش، آموزش به کسانى که شایسته آنند و کوشش در عمل به آن است.

دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم مصادف با سالروز بزرگداشت شهید مطهری این استاد فرزانه در تربیت انسان ها، سرمشقی برای معلمین و اساتید کشور می باشد. پیشرفت هر کشور مستلزم حضور فعال معلمان و تلاش و مجاهدت افراد فرهیخته در عرصه تعلیم و تربیت می باشد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین سازمان تخصصی در کشور همواره نگاه ویژه ای به آموزش به عنوان رکن اصلی فعالیت ها در جهت دستیابی به اهداف قانون و ارتقاء کیفی ساخت و ساز داشته و در این حوزه همکاری های مطلوبی را با دانشگاه ها و اساتید دانشگاهی به انجام رسانده است .بی شک آموزش در جامعه نخبه مهندسی وظیفه ای خطیر و ارزشمند است که آثار آن در توسعه و آبادانی میهن عزیزمان مشهود است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرهیخته، مرتضی مطهری، روز معلم را به تمام اساتید و معلمین کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با آموزش های به روز مهندسین شاهد بهبود صنعت ساخت و ساز کشور باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;