ابتکار جهانی برای افزایش بازدهی انرژی

 

اتحادیه صرفه جویی در مصرف انرژی (ASE) دست به یک ابتکار جهانی می زند.

اتحادیه صرفه جویی در مصرف انرژی در گردهمایی جهانی بازدهی انرژی که از 12 تا 13 می در واشنگتن برگزار شد راه اندازی پیمان جهانی برای بازدهی انرژی را اعلام کرد.

پیمان جهانی بعد از برنامه انرژی 2030 برای صرفه جویی در مصرف انرژی که در فوریه 2013 برگزار شد و بر دوبرابر کردن راندمان انرژی تا سال 2030 متمرکز بود مدل سازی می شود. این پیمان به بازدهی انرژی در کل دنیا، تضمین تعهد سیاست گذاران و رهبران موسسات برای تشویق افزایش راندمان می پردازد.

هدف نهایی پیمان جهانی دوبرابر کردن راندمان انرژی مشاغل، شهرها و کشورها تا سال 2030 است. با استفاده از بالاترین مزایای ممکن انرژی از طریق بهبود عملکرد اقتصادی، تسهیل دسترسی به آن در سراسر جهان، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، نواوری تکنولوژیکی و افزایش اعتبار و امنیت زیرساختارهای انرژی بخش های زیادی از این افزایش راندمان بهره مند خواهند شد.

پیمان جهانی انرژی

رئیس این پیمان می گوید: «هدف پیمان جهانی راندمان انرژی بی باکانه اما شدنی است: دوبرابر کردن راندمان انرژی مشاغل، شهرها و کشورهای جهان تا سال 2030. پیمان جهانی از سیاست گذاران و رهبران موسساتی که در کار خود راه حل های تاییدشده برای کمک به افزایش رونق اقتصادی و بهره برداری بهتر از آینده انرژی در همه مناطق ارایه کنند حمایت می کند. ما نباید منتظر اقدام بمانیم؛ امروز فناوری ها، فرایندها و سیاست هایی برای رسیدن به تولید ناخالص ملی دوبرابر از هر واحد انرژی که مصرف می کنیم وجود دارد. ما در آغاز یک عصر انرژی جدید هستیم که جامعه بین الملل می تواند دست در دست هم برای رشد اقتصاد و ایجاد شغل و در عین حال کاهش هررفت انرژی و آلودگی تلاش کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;