«آموزشگاه های بخش خصوصی» حلقه فراموش شده در دایره رشدِ جامعه مهندسی

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مراسم بزرگداشت اساتید آکادمی کاشانه، بر نقش موثر آموزشگاه های بخش خصوصی در ارتقاء علمی و عملی مهندسان و فعالان در حوزه فنی و حرفه ای تاکید کرد.
رامین کرمی در گفت و گو با خبرنگار ما، با اعلام این خبر گفت :
آموزش حلقه فراموش شده ای است که نقش موثری در ارتقاء علمی و افزایش توانِ علمی مهندسان را در کشور و رشته های مختلف ایفاء می کند .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر اینکه؛ ورود بخش خصوصی به عرصه های مختلف، از جمله دغدغه های اصلی هر دولتی محسوب می شود اظهار داشت :
به کارگیری پتانسیل های بخش خصوصی از جمله شاخص هایی به شمار می آید که در سطح جهانی به گونه ای موثر به آن پرداخته می شود تا بتوان زمینه رشد و تعالی هرچه بیشتر در رشته های مختلف را فراهم آورد .
کرمی همچنین یادآور شد:
در اکثر کشورهای جهان، گروهِ تعلیم دهندگان در بخش های مختلف، از متمولینی به شمار می آیند که از خدمات رفاهی فراوانی نیز برخوردارند، چرا که به اهمیت امرِ آموزش در توسعه فردی و اجتماعی جامعه و اقتصادی و فرهنگی جامعه و نقش تعلیم دهندگان  واقف هستند.
وی تقویت زیرساختهای کشور در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد:
آموزشگاه های خصوصی در ارتقاء سطح علمی جامعه مهندسان و فنی کاران بسیار موثر هستند و در افزایش سطح علمی مهندسان و افرادی که در گروه های مختلف رشته های فنی فعالیت می کنند تاثیرگذار می باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تاکید کرد:
من از حضور آموزشگاه ها با توانمندی های مطلوب در حوزه ارتقاء توان علمی دانشجویان حمایت می کنم و بر این مهم در کمیسیون آموزش نیز به طور جدی می پردازم .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;