برگزاری همایش «آموزش مالیاتی» حضوری و غیرحضوری

به گزارش تاسیسات نیوز، یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ طی نشستی در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران، با حضور برخی از اعضای محترم هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران فرصت‌ها و چالش‌های بخشنامه و دستورالعمل سازمان محترم امور مالیاتی در خصوص اظهارنامه مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا سرکار خانم مهندس رادمهر عضو محترم هیئت‌مدیره و رئیس شورای مالیاتی سازمان به ذکر نکات کلیدی در خصوص ارسال سیستمی فرم تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م پرداخته و اطلاعات لازم را برای مهندسین محترم اشخاص حقیقی واجد شرایط استفاده از تسهیلات مذکور بیان کرد.

به گفته این عضو هیئت‌مدیره سازمان، واحد امور مالیاتی این سازمان در اقدامی قابل‌تقدیر، فرم دقیق راهنمای تسلیم فرم تبصره و اظهارنامه مشاغل را تهیه و تنظیم کرده است.

 در ادامه جلسه جناب آقای دکتر ریاحی عضو دیگر هیئت‌مدیره سازمان به بیان شاخص توسعه در جهان امروز و ارتباط آن با پرداخت مالیات و پایین آمدن شاخص فساد با افزایش شفافیت و تعامل و همکاری سازمان امور مالیاتی را برای اجرای صحیح مقررات ضروری دانست.

در ادامه سرکار خانم مهندس خدامی از واحد مشاور مالیاتی سازمان و آقای دکتر هوشمندی مدرس دانشگاه و کارشناس دادگستری در امور مالیاتی پس از ارائه توضیحات جامع در خصوص رویکرد جدید مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در رابطه با مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ و آثار و مراتب مالیاتی تسلیم فرم تبصره یا اظهارنامه موضوع ماده ۱۰۰ ق.م.م، پرسش‌های شرکت‌کنندگان در همایش پاسخ لازم را ارائه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;