آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از شانا،برای تسریع در خدمات رسانی به پروژه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد این پروژه و تحویل این مساکن به صاحبانشان به وزارت نیرو کمک مادی خواهد کرد.

 وزارت راه و شهرسازی به وزارت نیرو برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهرکمک ۲۵۰ میلیاردی می کند.
به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی احمد مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص همکاری با وزارت نیرو اظهار کرد: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از محل یارانه‌های مسکن مهر به وزارت نیرو کمک کردیم و این وزارتخانه هم همکاریهای لازم را انجام داد.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این که سیاست این وزارتخانه تحویل واحدهای مسکن مهر با خدمات زیربنایی است گفت: دلیل افزایش تحویل واحدها در این دو سال،گستر ش تامین خدمات روبنایی است و مردم رغبت بیشتری برای تحویل گرفتن واحدها دارند.
وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی دستور داده است که از محل فروش اراضی به تامین خدمات عمومی و زیربنایی مسکن مهر کمک شود.
مهر آبادی همچنین از ارسال نامه وزیر راه و شهرسازی به استانداریها خبر داد و افزود: حدود یک ماه پیش وزیر راه و شهرسازی به استانداران کشور نامه‌ای ارسال کرد که براساس این نامه برای تامین خدمات روبنایی مسکن مهر از جمله مدرسه، مسجد و کلانتری از محل فروش اراضی آمادگی پرداخت یک سوم هزینه‌ها وجود دارد مشروط بر این که استانداریها از محل اعتبارات استانی دو سوم باقیمانده را تامین کنند.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: پیرو این نامه، از استانداران خواستیم ظرف ۱۰ روز اعلام کنند به عنوان مثال برای ساخت چند مدرسه می‌توانند کمک کنند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;