آماده بـــرای مقابله با تحـــریم‌ها

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش با اشاره به تحریم‌های پیش رو اعلام کرد که این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با تحریم‌ها را دارد. احمد مقیمی در نشستی با اصحاب رسانه تاکید کرد: در تحریم‌های سال‌های قبل روند صادرات نفت برای یک روز و حتی یک لحظه هم متوقف نشد.


وی در ادامه با اشاره به حادثه کشتی سانچی و بررسی‌های انجام شده در این موضوع، گفت: برای بررسی بیشتر علت این حادثه یک تیم دانشگاهی تشکیل شد که قرار است مستند این حادثه را با توجه به وقایعی که رخ داده است، بسازد تا با شبیه‌سازی، اطلاعات بیشتری از جزئیات این حادثه به دست‌ آید.


وی همچنین افزود: بخش عمده‌ای از حق و حقوق خانواده‌های سانچی موکول به انحصار وراثت است و آنچه در اختیار شرکت ملی نفتکش بوده، به‌صورت هبه به خانواده‌ها داده شده است. مقیمی تاکید کرد: تاکنون انحصار وراثت برای ۱۱ خانواده از ۳۰ خانواده انجام شده و شرکت ملی نفتکش تلاش زیادی کرد تا بتواند برای شهیدان حادثه سانچی گواهی فوت دریافت کند.


در غیر این صورت این شهیدان مفقودالاثر حساب می‌شدند. رئیس هیات‌مدیره شرکت ملی نفتکش ادامه داد: به هر خانواده تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان داده شده و بدهی وام و معوقات شهیدان در شرکت ملی نفتکش طبق مصوبه هیات مدیره بخشیده شده است.


همچنین به این شهیدان با یک درجه ارتقا، مستمری تعلق می‌گیرد و یکی از اعضای خانواده آنها می‌تواند در شرکت ملی نفتکش مشغول به کار شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;