آماده‌سازی شهرک انرژی در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تامین زیرساخت ها و آماده‌سازی شهرک انرژی در استان پس از تصویب آن در هیات دولت توسط این شرکت انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر افزود: ساخت شهرک انرژی در کارگروه امور زیربنایی و همچنین شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین به تصویب رسیده است و در مرحله آخر نیز باید در هیأت دولت به تصویب برسد تا وارد مرحله اجرایی کار بشود.
وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم بین وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و نیرو برای ساخت و عملیاتی شدن این شهرک انجام شده است و به زودی شاهد تصویب این طرح در هیأت دولت خواهیم بود، اظهار داشت: پس از تصویب، عملیات آماده سازی و تامین زیرساخت های آن توسط شرکت شهرک های صنعتی قزوین انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تسطیح اراضی و آسفالت و جدول کشی، برق و گازرسانی از جمله اقدامات مربوط به آماده سازی در شهرک انرژی قزوین خواهد بود.
این مسئول گفت: محل اجرای عملیات آماده سازی این شهرک در شهرستان بوئین زهراست و مساحتی که برای آن در نظر گرفته شده نیز یک هزار هکتار است.
وی اظهار داشت: این شهرک پس از آماده سازی و تامین زیرساخت های لازم آماده جذب و استقرار سرمایه گذاران در زمینه تولید انرژی های نو خواهد بود.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;