اطلاعیه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

دومین دوره آزمون‌های نظام مهندسی سال ۱۳۹۸ برای رشته‌های مختلف در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفندماه امسال برگزار می‌شود. در رشته تاسیسات برقی نیز در دو بخش طراحی و نظارت این آزمون برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، دفتر مقررات ملی ساختمان در اطلاعیه در خصوص آزمون نظام مهندسی در اسفندسال ۱۳۹۸منتشر کرد.متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی می‌رساند، دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردانی در رشته‌های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۵و۱۶ اسفند ماه برگزار می‌شود.
ثبت‌نام این دوره از آزمون‌ها از روز شنبه ۹۸/۱۰/۰۷ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۱۰/۱۳ ادامه خواهد داشت.
از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
اضافه می‌نماید آزمون طراحی رشته معماری به‌صورت جداگانه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق ثبت‌نام و برگزاری آزمون یاد شده، متعاقباً به اطلاع کلیه متقاضیان خواهد رسید.
برای دانلود دفتر اینجا کلیک کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;