آدیداس هم به کمک محیط زیست آمد

به گزارش تاسیسات نیوز، آدیداس اولین سری از کفش های ورزشی خود با استفاده از پلاستیک های اقیانوسی را تولید کرد. برند کفش ورزشی با همکاری پارلی از پلاستیک هایی که در نواحی ساحلی مالدیو و نیز تورهای غیرقانونی دریای عمیق جمع آوری شده کفش های Adidas x Parley را تولید می کند. 





آدیداس همکاری خود با پارلی را اعلام کرد. دو سازمان ابزاری برای تبدیل پلاستیک اقیانوس ها به رشته های نخ برای تولید محصولات مختلف ابداع کردند.

 

 

 

 

ماده پلاستیکی بازیافت شده، پلاستیک اقیانوس پارلی نامیده شده و برای رویه Adidas x Parley استفاده می شود. به علاوه کفش با استفاده از روش تولید فناوری سفارشی آدیداس ساخته شده که اجازه می دهد طرح ها طبق نیازهای مصرف کننده سفارشی شود.

 

 

 

 

یکی از اهداف اصلی این مشارکت ابداع و حمایت از تکنولوژی های جدید برای بازیافت اشغال های اقیانوس ها و در نتیجه پیدا کردن مورد مصرف برای زباله های پلاستیکی است.

 

 

 

 

بنیانگذار شرکت پارلی می گوید: «ما استانداردها، مواد و فناوری های جدیدی ابداع کرده ایم که با آنچه قبلا در صنعت کالاهای ورزشی وجود داشته بسیار متفاوت است. امروز ما می توانیم پلاستیک جدید را با آشغال های پلاستیک بازیافت شده جایگزین کنیم.

 

 

 

 

در آغا ز کار، 50 جفت Adidas x Parley وجود دارد و پیش بینی می شود اولین سری کفش های تجاری با استفاده از این ماده در نیمه دوم امسال در اختیار مصرف کننده ها قرار گیرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;