هتل های زنجیره ای Holiday Inn در آمریکا مدیریت کارمندان خود را به فن آوری بیومتریک سپرد

 

هتل های زنجیره ای هالیدی این ( Holiday Inn ) که سه ستاره و هتل هایی از نظر قیمت مناسب هستند، از آغاز در آمریکا شروع به فعالیت کردند و در حال حاضر بیش از دو هزار شعبه در سطح کشور دارند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، این نشان تجاری همچنین نام خود را در سطح جهانی نیز گسترش داده و در منطقه EMEA ( اروپا، خاورمیانه و آفریقا ) و همچنین آسیا – اقیانوسیه نیز اقدام به بازگشایی شعبه های خود کرده است. این هتل زنجیره ای که به تازگی شصتمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر گذاشته است، از اولین هتل هایی بود که سیستم رزرو اینترنتی را ارائه کرد و در اتاق های خود به نصب سیستم  های تهویه پرداخت، این قابلیت ها را اکنون بسیاری از هتل های دنیا را ارائه می کنند.

در رابطه با صنعت هتل داری، کارمندان این هتل در شیفت هایی کار می کنند که دائماً به صورت چرخشی تغییر می کند. این شیفت ها و ساعت های کاری غیر ثابت را می توان با نرم افزار حضور و  غیاب جامع TCMS V2 مدیریت کرد. به این نرم افزار می توان به گونه ای برنامه داد تا شیفت های چرخشی را مدیریت کند و هرماه فهرست کارکرد افراد را ارائه نماید. در این هتل از سیستم حضور و غیاب AC100C شرکت فینگرتک استفاده شد. این سیستم پیش از این در بسیاری از طرح ها امتحان خود را پس داده بود.

محصولات شرکت فینگرتک به دلیل خدمات مشتریان عالی و ارتقای دائمی به نام تجاری بسیار معتبری در زمینه سیستم های حضور و غیاب در آمریکا و همچنین در سطح جهانی تبدیل شده است. سیستم های شرکت فینگرتک در ادارات دولتی از قبیل سازمان تحقیقات شهر تنسی در آمریکا به کار رفتند. شرکت فینگرتک با ارائه سیستم های خود در سراسر قاره آمریکا از ایالت ساسکا چوان در کانادا گرفته تا پورتوریکو و کالیفرنیا توانسته راه خود را برای ارائه محصولات در سراسر قاره آمریکا هموار کند.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;