فراکسیون نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود

 

 

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از تشکیل فراکسیون نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ،  سید شکرخدا موسوی روز دوشنبه (9 بهمن) در آیین گشایش چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان، اظهار کرد: با توجه به وجود فراکسیون های تخصصی مختلف در مجلس شورای اسلامی موضوع تشکیل فراکسیون نفت و گاز نیز پیگیری و در شرف شکل گیری است.فراکسیون نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود

وی گفت: در این فراکسیون نمایندگان استان های نفت خیز کشور حضور دارند و مسائل این استان ها در حوزه نفت و گاز را مورد پیگیری قرار می دهند.

موسوی با اشاره به ظرفیت ها و جایگاه بالای استان خوزستان در ابعاد مختلف از جمله صنایع نفت و گاز افزود: وجود نیروهای متخصص، واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی و واحدهای مرتبط با صنعت نفت زمینه مناسبی برای توسعه این استان به شمار می آید.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی نقش نیروی انسانی در تحقق برنامه های صنعت نفت را مهم خواند و خواستار استفاده هر چه بیشتر از نیروهای بومی در استان شد.

وی همچنین توجه به زیرساخت ها و عمران و آبادانی مناطق پیرامونی تاسیسات نفت و گاز را یادآوری و بر توسعه همه جانبه استان خوزستان به عنوان قطب انرژی کشور تاکید کرد.

 

چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان تا 12 بهمن دایر است.

در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت و مجموعه بزرگ صنعتی از استان خوزستان و سایر استان ها که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت به همراه تعدادی از شرکت های زیر مجموعه چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و بخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران حضور دارند.

 

انتهای پیام

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;