رونمایی سیستم ایرانی هوشمند ساختمان

 

دستگاه هوشمند کنترل از راه دور سیستم روشنایی، گرمایشی و سرمایشی و اعلام حریق واحد های مسکونی و تجاری و اماکن عمومی ساخته شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  این دستگاه که در پارک علم و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طراحی و ساخته شد، به علت قابلیت بالا، در کارخانجات و ادارات کاربرد فراوانی دارد. کنترل، بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی، مدیریت هزینه از جمله مزایای این سیستم است که تکنولوژی آن قابل رقابت با مشابه خارجی است.

الناز بابایی مدیر اجرایی این سیستم گفت: سیستم کنترل از راه دور ساختمان در مدت 2 سال و توسط پنج گروه فنی، سه گروه بازرگانی و چهار گروه تحقیقات توسعه با اعتباری بیش از 150 میلیون ریال ساخته شد. وی افزود: قابلیت کنترل دما، اعلام سرقت و هشدار از طریق اینترنت، تلفن همراه و ریموت و امکان روشن و خاموش کردن وسایل برقی از دیگر مزایای این سیستم است که با تلاش محققان داخلی طراحی و ساخته شد.

پیش از این، مشابه این سیستم از کشورهای خارجی تهیه می شد که امروز شاهد رونمایی از طرح صد در صد ملی هستیم. اسمعیلی زاده ها سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مراسم رونمایی از این سیستم با بیان اینکه هم اکنون 84 متقاضی، طرح و ایده به مرکز رشد این دانشگاه ارائه کرده اند گفت: 12 طرح از میان آنها پذیرفته و در مراحل اجرایی قرار دارد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;