دعوت به همکاری سازمان آتش‌نشانی

 

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران به منظور تکمیل کادر ستادی خود، تعداد 30 نفر نیرو در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری استخدام رسمی آزمایشی می‌کند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز   سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از میان افراد علاقه‌مند در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از طریق آزمون علمی یا مصاحبه تخصصی و مراحل گزینشی دعوت به همکاری می‌کند.

رشته‌های مورد قبول برای پذیرش دراین سازمان، رشته برق با گرایش‌های «الکترونیک، کنترل، مخابرات، قدرت، برق»، عمران با گرایش «سازه» معماری، آمار با گرایش «آمار اقتصادی و اجتماعی» روانشناسی عمومی با گرایش «روانشناسی صنعتی و سازمانی»، صنایع با گرایش «سیستم‌ها و روش‌ها»، شیمی محض، مکانیک با گرایش «سیستم محرکه خودرو _ مگاترونیک _ سیالات»، مدیرت بازرگانی با گرایش «مدیریت مالی _ مدیریت بازرگانی بین‌المللی»، کامپیوتر با گرایش «شبکه و سخت‌افزار _ نرم‌افزار»، حسابداری و حسابرسی، جامعه‌شناسی، فیزیولوژی ورزشی، روابط عمومی و ارتباطات، بهداشت، ایمنی و محیط زیست با گرایش «HSE» و مدیریت برنامه‌ریزی شهری است.

حداکثر سن داوطلب برای افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 30 سال و برای افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری 35 سال است.

شرایط اختصاصی برای استخدام دراین سازمان، قبولی در آزمون کتبی با مصاحبه‌ی تخصصی، آشنایی به زبان انگلیسی، تسلط به نرم‌افزار‌های کاربری مرتبط با رشته تحصیلی و دار‌بودن حداقل معدل 15 به بالاست.

هم‌چنین افراد دارای سابقه و تجربه‌ کاری مرتبط در شرایط مساوی از اولویت استخدام برخوردارند.

داوطلبان می‌توانند تا 28 بهمن‌ماه 91 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان آتش‌نشانی  WWW.125.IR ثبت‌نام کنند.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;