خانه های هوشمند خانه هایی ایمن هستند

 

هنگامی که بحث اتوماسیون خانگی باشد، بسیاری از مصرف کنندگان به مواردی از قبیل خرید مواد غذایی توسط یخچال، روباتی که کارهای خانه را انجام دهد یا حتی تلویزیون HD که همه وسایل خانه را کنترل کند. فکر نمی کنند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  بر اساس تحقیقات موسسه CEA ، بیش از 62 درصد از مصرف کنندگان آنلاین که علاقه مند به یادگیری درباره اتوماسیون خانگی، اعلام کردند که امنیت از جمله انگیزه های اصلی آنها در نصب  این سیستم ها بوده است. تحقیق این اخیر این موسسه نشان می دهد که تقریباً نیمی از مصرف کنندگان ( 49 درصد ) با سیستم هایی  از اتوماسیون خانگی آشنایی دارند که به آنها اجازه می دهد از راه دور به کنترل و نظارت یک یا چند سیستم در خانه خود بپردازند.

با توجه به ترجیحات مصرف کنندگان، ویژگی هایی که بر روی ایمنی و امنیت تمرکز دارند، باید اساس همه بسته های سیستمی اتوماسیون خانگی باشد. مصرف کنندگان بیشتر مایلند فن آوری خانه هوشمند به آنها اجازه دهد تا یک یا چند سیستم خانه شان را از دور کنترل و نظارت کنند.

بیش از نیمی از مصرف کنندگان اعلام کردند که علاقه مند به قابلیت زیر هستند:

  • دریافت پیام اعلام هشدار در صورتی که سیستم آشکارساز دود هشدار داد، 59 درصد.
  • مشاهده اینکه چه کسی جلوی در خانه ایستاده از راه دور، 58 درصد.
  • دریافت پیام اعلام هشدار مبنی بر اینکه کسی وارد خانه شده یا از آنجا خارج گردیده است، 55 درصد.
  • قابلیت تنظیم روشنایی خانه از راه دور، 52 درصد.

موسسه CEA همچنین دریافت،علی رغم اینکه تعداد محصولات اتوماسیون خانگی بدون نیاز به نصب توسط متخصص افزایش یافته است، 67 درصد از مصرف کنندگان خواهان آن بودند که چنین فردی کار نصب را برای آنها انجام دهد. تنها 27 درصد اعلام کردند که دوست دارند خودشان این کار بکنند.

 

امنیت با فن آوری های کم کیفیت

به گزارش دنیای حفاظت، در این زمینه، بر اساس اطلاعات مرکز بهبود کیفیت، با استفاده نکردن از فن آوری یا به کارگیری از فن آوری های کم کیفیت و با یا بدون آخرین سیستم های امنیتی خانگی با فن آوری بالا می توان خانه را ایمن نگاه داشت.

  • فن آوری کم کیفیت یعنی اینکه شما نتوانید، موقعیت جغرافیایی خود را از طریق اینترنت اعلام کنید و نتوانید طرح های مرتبط با تعطیلات بریزید و یا هنگامی که دور از خانه هستید، نتوانید موقعیت آنجا را بررسی کنید. تحقیقی که از سارقین سابق صورت گرفته نشان می دهد که آنها برای پیدا کردن طمعه های خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کردند.
  • استفاده نکردن از فن آوری یعنی اینکه افراد در خانه تنها از سگ، قفل های توپی، قفل های مخصوص پنجره، سپردن به همسایه ها و افزایش میزان نور خارجی خانه استفاده کنند تا سارقین را فراری دهند.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;