حضور بخش خصوصی یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی است

 

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی، حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری آنها است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: اصلاح مصرف یکی از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه تلقی می‌شود.

وی افزود: اصلاح مصرف در برخی موارد صورت گرفته و پس از اجرایی شدن فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها شاهد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به ویژه برق در قشر مصرف‌کنندگان بوده‌ایم.

تاجگردون با بیان اینکه بخش خصوصی عاملی تاثیرگذار در توسعه انرژی است، به فارس خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی، حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری آنها است. وجود نیروگاه‌های متعدد و صادرات برق به کشورهای همجوار خود مبین توسعه و خودکفایی انرژی است.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به سمت انرژی‌های پاک چون انرژی بادی و خورشیدی برویم و با سرمایه‌گذاری اولیه از انرژی تقریبا رایگان و سالم استفاده کنیم.

تاجگردون یادآور شد: حضور بخش خصوصی در صحنه انرژی کشور می‌تواند زمینه‌ساز رشد و ارتقا بهره‌وری در این بخش باشد.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سودآوری و ارزآوری و ارتباط با کشورهای همجوار در حوزه انرژی گفت: انرژی و به ویژه برق ظرفیت بسیار مناسبی برای باز کردن باب تعاملات با کشورهای منطقه و ارزآوری تلقی می‌شود.

دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت انرژی الکتریکی(برق)، چهارم و پنجم بهمن ماه امسال در هتل پردیسان مشهد توسط گروه مهام شرق برگزار ‌شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;