برگزاری مانور ایمنی در فرودگاه توحید جم

 

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی ایمنی در فرودگاه توحید جم خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، غلامرضا اکبری در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تولید می‌کند و نقش این پالایشگاه در تامین سبد انرژی کشور بسیار مهم است.

 

وی افزود: فرودگاه توحید جم از فرودگاه‌های مهم استان و کشور است که علاوه بر جابه‌جایی کارکنان صنعت نفت در انتقال ساکنان بومی استان به نقاط مختلف کشور نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

 

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم و فرودگاه توحید از برگزاری آموزش‌های عمومی و تخصصی و دوره‌های بازآموزی HSE برای نخستین بار در این فرودگاه خبر داد.

 

اکبری خاطرنشان کرد: واحد آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست شهرک توحید با هدف پیشگیری از بروز حوادث و بالا بردن سطح آگاهی کارکنان و خانواده‌ها با موضوع‌های مختلف HSE در طول سال، دوره‌های آموزشی متفاوتی را برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.

 

به گزارش فارس وی افزود: آموزش دوره‌های HSE برای کارکنان شاغل در فرودگاه در قالب 532 نفر ساعت در دوره‌های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در هفته نخست دی ماه سال جاری انجام شد.

 

سرپرست  HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم ضمن ابراز رضایت از نتایج مطلوب این دوره‌ها بیان کرد: امیدواریم این کارکنان با عنایت به مطالب فراگرفته و افزایش دانش مورد نظر بتوانند با ایمنی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود کارآموزان پس از برگزاری این دوره‌ها علاوه بر شناسایی مخاطرات محیط کار نسبت به کاهش و حذف آن برنامه‌ریزی و اجرا کنند تا شاهد هیچ‌گونه حوادثی در محیط کار نباشیم.

 

اکبری گفت: این دوره‌ها شامل آشنایی با مقررات ایمنی و مسئولیت‌ها، انواع آتش و خاموش‌کننده‌ها، دستگاه‌های آزمایش گاز و تنفسی، آشنایی با اصول بهداشت حرفه‌ای، آشنائی با آلودگی‌های محیط زیست، مبانی کمک‌های اولیه و امداد و همچنین آشنائی با صنعت بوده است.

 

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: هم‌اکنون این امور، با برخورداری از دانش و مهارت‌های کسب شده در این زمینه، توانسته است تا سیستم نوین مدیریت HSE را به نحو مطلوبی پیاده‌سازی و اجرا کند.

 

وی تصریح کرد: بدون شک، حفظ، حراست و بهره‌برداری بهینه از دارایی‌های شرکت، تامین سلامت تمامی کارکنان و افراد مرتبط با فعالیت‌های شرکت، همچنین حفاظت از محیط زیست پیرامون تاسیسات و حوزه عملیات، از مسئولیت‌های خطیری است که این امور تحت نظام مدیریت منسجم ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) عهده‌دار آن است.

 

انتهای پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;