حسودیمان میشود به تو

روح الله واصف


به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۹9 میباشد.



همکاران عزیزم سلام و خدا قوت



سال جدید را با هزاران امید و آرزو در حالی آغاز می‌کنیم که جنگ سرد میان ایران و عربستان به‌شدت بر تعاملات اقتصادی سایه انداخته است و روزی نیست که خبر از کاهش قیمت نفت یا افزایش قیمت طلا و یا مانند این‌ها نباشد.





پسابرجام هم در همین گیرودار در حال پختن و آماده شدن است. ولی همه منتظریم تا این دوران گذار کوتاه بگذرد. ابلاغ لایحه بودجه نیز کمک خواهد کرد تا از نیمه دوم سال شکوفایی اقتصادی آغاز شود هرچند آرام ولی منسجم. به‌هرحال در این کوچه هم عروسی خواهد آمد.

 

 

 

در پایان این هفته، روز پدرهاست. روز گرامیداشت بخشی از افراد جامعه که در این دوران گذار کوتاه قهرمانانه خورد شدند. سیلی‌هایی که صورت‌ها سرخ کرد و سرهایی که به پایین افکنده شد را همه می‌شناسند. دوران گذار این‌گونه است که می‌گذرد.

 

 

 

البته یاد پدرهایی را نیز باید گرامی داشت که هشت سال فرزندشان شد خاک کشورشان و از حتی یک وجب از فرزند خود نگذشتند. گلوله‌هایی که بدن‌ها سوراخ کرد و سرهایی که به خاک افکنده شد را نیز همه می‌شناسند. دوران جنگ این‌گونه بود که گذشت.

 

 

 

 

فراموش هم نمی‌کنیم نقش مادرانی که چون کوه ایستادند و نگذاشتند اسطوره‌هایی که پدر می‌خوانیمشان، در این سختی‌های در حال گذار، تنها بمانند. این حماسه عاشقانه نیاز به لیلی و مجنون دارد در همیشه!

 

 

 

 

و ای بزرگ‌مرد که افتخارمان به مردی و مردانگی از توست.




ای شاه مردان ای علی. حسودی‌مان می‌شود به تو. حسودی‌مان می‌شود به فضل تو، به کرم تو، به بزرگی تو. معلم شهید دکتر شریعتی، تولد تو را نه‌فقط به شیعیان، نه‌تنها به مسلمانان که به تمام انسان‌ها تبریک می‌گوید؛ که تو فخر بشریتی. تو تنها اسطوره حقیقی جهانی. تو لیاقت آن را داری که به تو حسودی‌مان شود.





ای بزرگ‌مرد. مرا ببخش که در این جای حقیر تو را یادکردم که می‌دانم مکان از تو ابهت می‌یابد.

 

 

تا بعد!

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;