جان مردم درگرو اصلاح بهینه قانون نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان نزدیک به چهارده هزار مهندس در رشته های گوناگون مربوط به صنعت ساختمان فعالیت می کنند، دقت و سخت گیری سازمان در امر ساخت ساز را در راستای حفظ جان و مال مردم دانست.

وی گفت: کوشش می‌کنیم با نظارت کافی بر ساخت و سازها و رعایت کردن دقیق مقررات، از بروز حوادث احتمالی که جان و مال مردم را تهدید می‌کند، جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به زلزله خیز بودن استان، اهمیت رعایت کردن مقررات ملی ساختمان در هنگام ساخت و همچنین اهمیت نظارت سازمان را دوچندان دانست.
عباس طوفان همچنین توجه به نماهای شهری را از دیگر برنامه های سازمان برشمرد و گفت باید تلاش کنیم که شهر، ظاهر زیبا و آرامش بخشی به خود بگیرد و نمای ساختمان ها از قواعد و مقررات خاصی پیروی کند که هم با فرهنگ ایرانی-اسلامی همخوانی داشته باشد و هم بر جلوه بصری شهر بیفزاید.
طوفان در بخش دیگری از سخنان خود به رکود صنعت ساخت و ساز اشاره کرد و این مساله را ناشی از وضعیت اقتصادی کشور دانست که باید در کنار دیگر مشکلات اقتصادی برایش چاره اندیشی شود.
وی همچنین از نمایندگان مجلس درخواست کرد برای اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، دیدگاه های فنی و تخصصی جامعه مهندسی مورد توجه جدی قرار گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;