حدود 10 درصد مصرف پنهان برق در لوازم آماده به کار

حدود 10 درصد مصرف پنهان برق در لوازم آماده به کار

مصرف وسایل برقی در حالتی که وسیله آماده به کار است (استندبای) به میزان 8 درصد مصرف وسیله در حالت کار کردن یا استفاده کردن می ­باشد..

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مصرف وسایل برقی در حالتی که وسیله آماده به کار است (استندبای) به میزان 8 درصد مصرف وسیله در حالت کار کردن یا استفاده کردن می ­باشد و این میزان مصرف به اندازۀ مصرف یک لامپ 10 وات می­ باشد. مشترکین و مصرف ­کنندگان برق می ­توانند با خاموش کردن کامل (خارج کردن از پریز برق با استفاده از سه راهی دارای کلید خاموش و روشن) وسایل برقی موجود در منزل یا اداره، 8 درصد در مصرف برق خود صرفه­ جویی کنند.

 

سابا به منظور نمایش مصرف آماده به کار لوازم برقی اقدام به طراحی و ساخت پکیج اطلاع ­رسانی و تست هم ­زمان مصرف لوازم برقی جهت حضور در نمایشگاه تخصصی صنعت برق و جشنوارۀ روشنایی که از تاریخ 28 لغایت 31 مرداد برگزار می ­شود، نموده است. این پکیج آموزشی با بهره ­گیری از استقرار 10 وسیلۀ برقی به نمایش هم ­زمان مصرف استندبای در وسایل مذکور پرداخته است. هم ­چنین کارشناسان حاضر در غرفۀ این سازمان نسبت به ارائۀ مشاوره و راهنمایی بازدیدکنندگان جهت کاهش مصرف در وسایل آماده به کار به­ صورت روزانه در طول این نمایشگاه اقدام می­ نمایند.

پایان پیام /.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;