واکنش وزارت نفت به شایعه گرانی بنزین

به گزارش تاسیسات نیوز، سید‌محمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شایعات مبنی‌بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور بی‌اساس است.


موسوی خواه با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم افزود: اگر قرار به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در میان باشد وزارت نفت به‌ویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موضوع را اطلاع‌رسانی و با مردم در میان خواهد گذاشت. موسوی خواه ضمن تاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ منابع ارزی و انرژی در کشور وجود ندارد، افزود: هم‌اکنون وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی از قبیل بنزین، نفت گاز و نظایر این از شرایط بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.


برخورد با شایعه‌پراکنی درباره توزیع بنزین


همچنین در جلسه علنی دیروز مجلس علی ادیانی‌راد، نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس با اشاره به شایعه‌پراکنی نسبت به توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه بنزین در استان‌های شمالی گفت: مردم انتظار ندارند مجلس نسبت به التهابات کشور، تماشاچی باشد. نظارت مجلس بر مهار التهابات مصنوعی که ریشه در سوء‌مدیریت‌ها دارد، تاثیرگذار است.


ادیانی افزود: این شایعه‌پراکنی و جنگ روانی در حوزه بنزین در استان مازندران را شاهدیم، دستگاه‌های امنیتی باید با شدت به این موضوع واکنش نشان داده و اجازه ندهد در فضای مجازی جو منفی شکل بگیرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;