نوسازی ناوگان دریایی در پایانه‎های نفتی ایران

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران به تشریح برنامه‎های آینده شرکت پایانه‎های نفتی ایران پرداخت و گفت: امسال نوسازی ناوگان دریایی را با اقدام‎هایی‎ از جمله اجاره چهار فروند یدک‎کش در دستور کار داریم و برآنیم بیش از پیش از توان شرکت‎های خصوصی بهره‎مند شویم.





وی با بیان اینکه هم‎اکنون دو فروند یدک‎کش در حال ساخت است، از تعمیرات زیرآبی و پیگیری ساخت شناورها، آموزش نیروی انسانی، پیگیری ایجاد حوضچه‎های شناور در عسلویه، به‌روز‌رسانی و تکمیل گواهینامه‎ها، توپ‌کرانی خطوط لوله و رسوب‌زدایی از مخازن به‌عنوان دیگر برنامه‎های این شرکت نام برد و گفت: امسال قرارداد سوآپ خواهیم داشت و صادرات نفت غرب کارون از طریق پایانه خارک نیز در دستور کار است.





نشست ارائه گزارش عملکرد مدیریت‎ها و اداره‎های ستادی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ٩٥، سوم اردیبهشت ماه در باشگاه الهیه صنعت نفت برگزار شد؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی و احمد مجیدی‎نسب، مشاور فرهنگی وزیر نفت از میهمانان شرکت پایانه‎های نفتی در این نشست بودند.





شرکت پایانه‌های نفتی ایران، یکی از شرکت‎های تابعه شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه‎های ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;