96 را ورق بزنیم – بهمن


یکشنبه 1 بهمن: اجلاس سالانه جوامع ایمن ایران


این اجلاس دو روزه در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح و نیز ارتقای عادلانه ایمنی شهروندان با حضور وزیر بهداشت، میرعامل انجمن ایمن ایران، رئیس پلیس راهور کشور و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

 

دوشنبه 16 بهمن: آتش در ساختمان وزارت نیرو


سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه صبح، آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان، ولی‌عصر، بالاتر از میدان، ولی‌عصر به نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی به همراه امکانات کافی در محل حادثه حضور پیدا کردند.
وی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهار کرد: در طبقه منفی ۴ یک ساختمان ۸ طبقه اداری که دارای ۴ طبقه زیرزمین بود، در قسمت بایگانی آتش‌سوزی رخ داده بود که این حریق سبب فعال شدن سیستم اطفای حریق ساختمان شده بود و مقدار قابل توجهی پودر سراسر ساختمان را فرا گرفته بود.
ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها موفق شدند ۵۰ شهروند گرفتار در این ساختمان اداری را که محبوس شده بودند، به سلامت از ساختمان خارج کنند، در این حادثه تنها ۲ شهروند دچار مشکلات تنفسی شده بودند که از سوی آتش‌نشان‌ها به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند.

یکشنبه 29 بهمن: سقوط هواپیمای تهران – یاسوج


هواپیمای مسافربری مسیر تهران به یاسوج متعلق به خطوط هواپیمایی آسمان در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان به کوه دنا برخورد کرد که تمام سرنشینان این هواپیما جان باختند. این هواپیما حامل دست‌کم ۶۵ مسافر بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;