7. تبرید

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه بین المللی تهویه مطبوع، گرمایش و تبرید (AHR Expo)، که 86 سال قبل به صورت یک نمایشگاه گرمایش و تهویه آغاز به کار کرد، تا یک رویداد سال برای صنعت HVACR رشد کرده است.


نمایشگاه 2018 که درشیکاگو برگزار شد میزبان بیش از 2000 شرکت کننده بود که جمعیتی بالغ بر 65000 متخصص صنعت را از تمامی ایالات آمریکا و 165 کشور جهان به خود جذب کرد.


نمایشگاه مجمع منحصر به فردی برای گرد هم آمدن متخصصان صنعت HVACR و نمایش محصولات، فناوری ها و ایده های جدید فراهم می کند. AHR Expo توسط ASHRAE و AHRI و همزمان با کنفرانس زمستانه اشری برگزار می شود.


در این نمایشگاه، برندگان برترین های نوآوری HVACR نیز معرفی شدند:


7. تبرید




شرکت: Chemours


نوآوری: مبرد Opteon™ XP44 (R-452A)


مبرد Opteon™ XP44 (R-452A)، یک جایگزین مبرد برپایه HFO، با GWP پایین غیر اوزونی برای R-404A/507 است که در مقایسه با R-404A/507 در پتانسیل گرم کردن جهانی کاهش تقریباً 50 درصدی دارد و در عین حال بیشترین مطابقت را با دمای تخلیه کمپرسوری دارد.


با مقررات موجود در مورد مبردهای با GWP بالا مانند R-404A/507 در کاربردهای تبرید تجاری، Opteon™ XP44 گزینه ای برای هزینه کردن موثر به منظور تاثیر زیست محیطی انتخاب مبرد بدون کاهش عملکرد یا اعتبار تجهیزات در اختیار سازندگان تجهیزات و کاربران نهایی قرار می دهد.


فینالیست ها


CAREL INDUSTRIES S.p.A (نسخه مدیریت و کنترل HEEZ)


Emerson (کمپرسور اسکرول Copeland کم دمای با اسب بخار کم)

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;