6 انتصاب جدید در شرکت نفت و گاز پارس

به گزارش تاسیسات نیوز، مديرعامل شركت ملي نفت ايران با صدور حكمي محمد مشكين فام را به عنوان مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت نفت و گاز پارس منصوب كرد.

 

 

 

طي حكمي از سوي مديرعامل شركت ملي نفت ايران ، محمد مشكين فام به عنوان مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت نفت و گاز پارس منصوب شد.





در حكم علي كاردر خطاب به مشكين فام آماده است: «نظر به پيشنهاد معاون توسعه و مهندسي و با عنايت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان «مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت نفت و گاز پارس» منصوب مي‌شويد.





موارد ذيل از جمله اهم مأموريت هاي جنابعالي مي باشد: – اهتمام ويژه در تكميل فازهاي نيمه تمام در حوزه ميدان مشترك پارس جنوبي. – رسيدگي و حل و فصل مسائل عمده قراردادي با پيمانكاران و تعيين تكليف قراردادي ساير طرح هاي توسعه اي. – بهره برداري بهينه، برنامه ريزي مدون تعميرات اساسي و نگهداري مطلوب تأسيسات موجود. – اتخاذ تدابير لازم در جهت افزايش ضريب بازيافت نهايي، به منظور جلوگيري از افت توليد. – ساماندهي و هماهنگ سازي طرح هاي پژوهشي و ارتقا فناوري در راستاي توليد صيانتي. – تقويت نيروي انساني توانمند و با صلاحيت حرفه اي به ويژه متخصصان جوان و بكارگيري آن ها در سطوح مختلف فعاليت هاي سازماني. – تلاش در جهت تقويت همبستگي و ايجاد اعتماد بين كاركنان و ساير ذينفعان داخلي و خارجي و ارتقا اخلاق حرفه اي و سلامت اداري مالي در محيط كار. – ضرورت توجه به حوزه HSEQ به ويژه رعايت ايمني در راستاي دستورالعمل هاي مدون و نيز الزامات پدافند غيرعامل. توفيق جنابعالي را در انجام امور محوله از درگاه خداوند متعال خواهانم.»






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;