4500 مدرسه واجد شرایط مبحث 17 مقررات ملی ساختمان گازرسانی شده است

 

حمدرضا غروی از گازرسانی 4500 مدرسه واجد شرایط مبحث 19مقررات ملی ساختمان در شهرها و روستاهای کشور خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: شرکت ملی گاز ایران براساس بند 10-3 قانون بودجه سال جاری مجلس شورای اسلامی شرکت ملی گاز از محل دریافت 50 ریال عوارض گازرسانی شهری و روستایی (با اولویت مناطق سردسیر) موظف به گازرسانی مدارس شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به نخستین جلسه برگزار شده میان شرکت ملی گاز و آموزش و پرورش در 15 مهر امسال و تصمیم گیری نمایندگان این نهاد در 19 مهر مبنی بر چگونگی اجرای این مصوبه قانونی، مقرر شد آموزش و پرورش تعداد مدارس مشمول مبحث 17 مقررات ملی ساختمان را مشخص و به شرکت ملی گاز ایران اعلام کند.

به گفته غروی، در جلسه اول آبان امسال از سوی آموزش و پرورش فهرستی از 4500 باب مدرسه در شهرها و روستاهای کشور واجد شرایط گازرسانی براساس مبحث 17 در اختیار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت که اسامی آنها با قید فوریت برای گازرسانی، به شرکت های گاز استانی ابلاغ شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعتبار تخصیص یافته برای گازرسانی به این واحدهای آموزشی را 225 میلیارد ریال اعلام واظهار کرد: هم اکنون نیز عملیات گازرسانی به مدارس با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش در دست اجراست.

وی به شانا تاکید کرد: با توجه به رسالت شرکت ملی گاز ایران و وظیفه انسان دوستانه ای که خداوند در خلقت ما نهادینه کرده است، امیدواریم با تلاش کارکنان این شرکت و همکاری وزارت آموزش و پرورش هرچه زودتر عملیات اجرایی این طرح بزرگ (گازرسانی به مدارس) پایان یابد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;