20 ساعت برق رایگان برای کشاورزان کم‌مصرف

به گزارش تاسیسات نیوز، اگر دارندگان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی در این استان در یکی از دوران ساعات پیک یعنی ساعات ۱۲ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۳ میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و مصرف برق نداشته باشند از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره مند می‌شوند.


پیمان پورمعرفت رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با دارندگان تعرفه‌های صنعتی و کشاورزی در این استان خواهیم بست مشوق‌های ویژه‌ای برای آنان در صورت پایبندی به این تفاهم نامه‌ها در نظر گرفته می‌شود.


وی با تشریح مشوق‌های پیش‌بینی شده برای دارندگان تعرفه‌های صنعتی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این تشویق‌ها در ۲ بخش برق رایگان و تخفیف‌های ویژه مصرف برق اعمال‌خواهد شد.


رئیس‌گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: اگر دارندگان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی در این استان در یکی از دوران ساعات پیک یعنی ساعات ۱۲ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۳ میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و مصرف برق نداشته باشند از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره مند می‌شوند.


پورمعرفت با تاکید بر اینکه سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو برای دارندگان تعرفه‌های ۳ الف.، ۳ ب.، ۳ ج. و چاه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی ۵۰ کیلووات در سالجاری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، یادآور شد: کشاورزانی که دارای تعرفه ۳ الف. (چاه کشاورزی) هستند و در دوران پیک مصرف برق نداشته باشند از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.


وی گفت: کنتور‌های برق تمامی تعرفه‌های ۳ الف.، ۳ ب.، ۳ ج. چاه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی ۵۰ کیلووات به بالا بایستی ” فهام ” باشد.


رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین تعرفه ۳ الف. دارای کنتور دیجیتالی در این استان را ۲ هزار و ۱۴۰ مشترک و تعداد کنتور‌های ۳ ب. و ۳ ج. ۵۰ کیلووات به بالای کشاورزی را ۱۸۸ دستگاه برشمرد.


به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۴۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود ۱۹۰ هزار اشتراک آن خانگی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;