17030 ؛ عددی از سوی توزیع نیروی برق

 

به گزارش تاسیسات نیوز، به ­منظور اصلاح الگوی مصرف انرژی در کارخانۀ سیمان کردستان و مداربسته نمودن آسیاب سیمان اردستان و جایگزینی الواتور با ایرلیفت در کارخانه­های سیمان اردبیل و شاهرود و هم­چنین اجرای پروژۀ اصلاح و بهینه ­سازی شبکۀ توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان (رودبار جنوب) و پروژۀ تغییر سطح ولتاژ ایستگاه همت شیراز در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شیراز، سازمان بهره­ وری انرژی ایران (سابا) اقدام به حمایت مالی ازطریق طرح یارانۀ سود تسهیلات و وجوه اداره شده در کارخانجات و شرکت ­های فوق نموده است، اجرای این طرح ­های در سال 95 به اتمام رساند.

 

 

 

اصلاح الگوی مصرف انرژی در کارخانۀ سیمان کردستان 2380 مگاوات صرفه­ جویی انرژی، مداربسته نمودن آسیاب سیمان اردستان 2850 مگاوات و جایگزینی الواتور با ایرلیفت در کارخانجات سیمان اردبیل و شاهرود به ترتیب 3400 و 1500 مگاوات صرفه­ جویی انرژی سالانه به همراه داشته ­اند. در مجموع میزان صرفه­ جویی حاصل از اقدامات فوق در این کارخانجات 10130 مگاوات صرفه ­جویی انرژی در سال بوده است.

 

 

 

 

با انجام پروژۀ اصلاح و بهینه­ سازی شبکۀ توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان 1900 مگاوات صرفه ­جویی انرژی در سال و تغییر سطح ولتاژ ایستگاه همت شیراز در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شیراز 5000 مگاوات حاصل گردیده است. پس از اجرای این اقدامات در مجموع 17030 مگاوات سالانه صرفه­ جویی انرژی به­عمل آمده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;