10 میلیارد ریال پاداش کشاورزان برای صرفه جویی برق

به گزارش تاسیسات نیوز،  مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد:با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از فروش انرژی این شرکت در ایام اوج مصرف مربوط به مصارف کشاورزی است، این شرکت همگام با دیگر فعالیت های فرهنگی و اجرایی در خصوص سایر مشترکین، فعالیت های خود را برای جلب همکاری مشترکین کشاورزی و بازرسی از کشاورزان دارای کنتور آب و برق متمرکز کرده است .






شاهرخ آزرم ادامه داد: با هدف کنترل اوج بار تابستان سالجاری ، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نسبت به جلب همکاری بیش از 13 هزار مشترک کشاورزی به منظور همکاری در ساعات اوج بار روز اقدام کرده است.

 

 

 

 

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین این شرکت برای جلب رضایتمندی کشاورزان برای اولین بار در کشور نسبت به محاسبه و اعمال بخشودگی و پاداش همکاری برای کشاورزان در صورتحساب برق مصرفی آنها اقدام کرده است.

 

 

 

 

آزرم گفت: در صورتحساب برق مصرفی مردادماه مشترکین کشاورزی این شرکت مقدار متوسط تقاضای کاهش یافته 193 مگاوات بود وحدود 10میلیارد ریال بخشودگی و پاداش اعمال شده که این میزان در حدود دو برابر مبالغ تخفیف اعمال شده در تیرماه و افزایش دو برابری برای مشارکت کشاورزان است.

 

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;