10 ماه با فرآورده های نفتی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: در سال جاری یک میلیارد و 211 میلیون و 162 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی منطقه مرکزی به اقصی نقاط استان ارسال شده است.

 

وی گفت: در این مدت 379 میلیون لیتر بنزین و 13 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید به نقاط مختلف استان ارسال شده است.



مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی ادامه داد: میزان مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته و مصرف نفت سفید نیز به دلیل گازکشی روستاها 24 درصد کاهش داشته است.




ویس‌کرمی میزان مصرف نفت گاز را در این مدت 616 میلیون و 550 هزار لیتر عنوان کرد و اظهار کرد: مصرف نفت گاز به دلیل استفاده صنایع از گاز طبیعی و اجرای طرح پیمایشی ارائه سوخت به ناوگان حمل و نقل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.




به گفته وی میزان مصرف نفت و گاز نیروگاهی نیز 133 میلیون لیتر بوده که به دلیل استفاده نیروگاه‌ها از گاز طبیعی با کاهش 44 درصدی مواجه بوده است.




وی میزان مصرف نفت کوره را 12 میلیون و 443 هزار لیتر و میزان مصرف نفت کوره نیروگاهی را 56 میلیون و 669 هزار لیتر عنوان کرد و گفت: مصرف هر یک از این فرآورده‌ها به ترتیب 89 و 20 درصد کاهش داشته است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;