۳۵ طرح نوآورانه حوزه برق به بازار راه می‌یابد

بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و وزارت نیرو و شرکت‌هایی مانند توانیر، مقرر شد تا توان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه نیرو و صنعت برق به کار گرفته شود. در این راستا پژوهشگاه نیرو رویداد تجاری‌سازی ایده و جذب سازنده را برگزار می‌کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، پژوهشگاه نیرو با همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع نیروی برق تلاش دارد تا این رخداد به محلی برای تبدیل طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه فعالان فناور به طرح‌های تجاری، تبدیل شود.
در حال حاضر ۳۵ طرح از طرف شرکت‌های برق منطقه‌ای هرمزگان و یزد، شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های البرز، زنجان، جنوب کرمان، شمال کرمان، گیلان، مرکزی و مشهد و همچنین تعدادی از طرح‌های پژوهشگاه نیرو به منظور تجاری‌سازی به پژوهشگاه نیرو معرفی شده است.
پژوهشگاه نیرو در گام اول با استفاده از شبکه متخصصین دانشگاهی و صنعتی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌های فعال در این حوزه تلاش می‌کند تا طرح‌های موجود را از نظر ظرفیت تجاری‌سازی مورد ارزیابی قرار دهد.
از الزمات شرکت در این رویداد نوآورانه آن است که تمامی طرح‌ها دارای نمونه محصول باشد. این رویداد در تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
در این مراسم ۳۵ طرح برای جذب سازندگان و سرمایه‌گذاران برای تجاری‌سازی و صنعتی‌سازی معرفی می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، مخاطبان رویداد، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهندگان، سازندگان، صاحبان صنعت، شرکت‌های مرتبط و عموم مردم علاقه‌مند به این حوزه هستند.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;