یک «خرده فروش» پیک مصرف برق را محدود می کند!

به گزارش تاسیسات نیوز، کارفور متعهد شده است که مصرف برق فروشگاه های خود را در طول دوره هایی که فشار قابل توجهی در شبکه برق وجود دارد کاهش دهد یا به تعویق بیاندازد.
این خرده‌فروش فرانسوی با EcoWatt، که توسط اپراتور انتقال برق فرانسه RTE، با پشتیبانی آژانس مدیریت انرژی و محیط زیست فرانسه ADEME، توسعه یافته است، همکاری کرده است.
منشور Ecowatt طرحی است که اطلاعات بلادرنگ در مورد مقادیر برق موجود برای تامین مصرف کنندگان فرانسوی ارائه می دهد. این به افراد، شرکت‌ها و جوامع خصوصی راهنمایی می‌کند تا بتوانند عادت‌های سازگار با محیط زیست را ایجاد کنند که برای محدود کردن مصرف برق در زمان‌های اوج مصرف طراحی شده‌اند. یک سیستم هشدار اطلاعاتی را در مورد زمان ها و روزهایی که مردم باید مصرف برق خود را کاهش دهند یا به تعویق بیندازند، می دهد. به این ترتیب می توان از قطعی ها جلوگیری کرد یا حداقل مدت زمان آنها را کاهش داد.
کارفور به عنوان متعهد به تشویق استفاده از شکل مسئولانه‌تر برق و همچنین کاهش مصرف انرژی موقت خود در زمان‌های اوج مصرف دیده می‌شود. به عنوان مثال، می تواند روشنایی فروشگاه های خود را کاهش دهد و گرمایش را کاهش دهد – که باعث کاهش بین ۲٫۱ مگاوات تا ۱۰ مگاوات می شود. یا می تواند قابلیت های تولید خود را که بیش از ۶۰ مگاوات توان الکتریکی را نشان می دهد، در دسترس قرار دهد. زمانی که این طرح راه اندازی شد به مشتریان گفته می شود.
الکساندر بومپارد، مدیر عامل گروه کارفور گفت: «هدف کارفور ساده است: در موقعیتی باشیم که مصرف برق فروشگاه‌ها، انبارها و مراکز خرید خود را تا حد امکان در هنگام صدور اخطار کاهش دهد و وظیفه خود را برای الگوبرداری انجام دهیم.» با توجه به تعداد فروشگاه‌های ما و نقشی که در بخش خود داریم، در تعامل با هزاران تامین‌کننده و میلیون‌ها مشتری، می‌خواهیم بخشی از تلاش ملی باشیم و نشان دهیم که می‌توانیم با انجام کارهای کوچک و بزرگ زیاد. به عنوان یک شرکت، بلکه به تنهایی، تفاوت ایجاد می کنیم.»
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;