یک اتفاق مهم برای سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای اجرای ماده ۹ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مواد ۵۲ الی ۵۷ آئین نامه اجرایی قانون یاد شده مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد (نوبت دوم) برگزار شد.
بررسی و تصویب ترازنامه سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای سال های ۹۸ تا ۱۴۰۰ و استماع گزارش بازرسان قانونی و همچنین بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی سال های ۹۹ تا ۱۴۰۱ و تعیین و تصویب منابع درآمدی وفق ماده ۳۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بخش مهمی از دستور کار بود که به دلیل طولانی شدن جلسه بخشی از آن تصویب نشد و به جلسه دیگری در ماه آینده موکول شد.
کامران جهانبازی ؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این مراسم به واسطه کرونا چند سالی انجام نشده بود و امسال خوشبختانه مجمع با بهبود شرایط کرونایی و با حضور پر شور مهندسان برگزار شد.
جهانبازی گفت: مهندسان سرمایه و ستوان اصلی سازمان هستند ، همواره خودمان را پاسخگوی جامعه مهندسی میدانیم.
وی افزود: قدرت چانه زنی و اثرگذاری ما بسته به مهندسان عضو است ، برای حضور و نفوذ در تصمیمات مهم قطعاً همراهی مهندسان یک ضرورت جدی و انگار نشدنی است ‌‌‌.
جهانبازی گفت: یکی از توفیق ها ما در این دوره از هیئت مدیره، ایجاد روحیه خوب همکاری و همراهی بود به نحوی که با تصمیم واحد و همراهی اعضا بعد از ۱۰ سال توانستیم یکی از کرسی ها اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را تصاحب کنیم، این یعنی صدای ما و مطالبات مهندسان ما بهتر به گوش کشور می‌رسد.
در ادامه مهرداد موحد پور از خدمات نظام مهندسی ساختمان گفت و اظهار داشت: با وجود قوانین کاهش دهنده درآمد سازمان اما خدمات ما تعطیل بردار نبوده است.
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: ما هم در توانمند سازی مهندسان دوره های خوبی داشتیم و هم برای آگاهی بخشی مردم در مسائل مرتبط با ساخت و ساز و ایمنی منازل اقدامات خوبی داشتیم.
او گفت: در بحث تغییر تعرفه ها، واگذاری پروژه به مهندسان، حضور کارشناسی در جلسات مرتبط با ساخت و ساز، خدمات رفاهی کارکنان و مهندسان عضو ، همراهی با مردم در حوادثی از جمله زلزله سی سخت و… برنامه های خوبی عملیاتی کردیم.
در ادامه مهندس جهانگیر احسانی؛ خزانه دار سازمان به ارائه گزارشات مالی و دفاع از بودجه و هزینه های سازمان پرداخت و در ادامه نیز بخش های از بودجه سالهای اخیر سازمان تصویب و تصمیم گیری برای بخشی نیز به ماه آینده موکول شد.
در این جلسه آنچه رخ داد حمایت قاطع مهندسان از روند خدمات سازمان و بودجه مصوب سازمان بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;