یخبندان و برف در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد و کاهش دید و یخبندان در این مناطق استان به علت بارش برف و باران پیش بینی می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان تهران، حاکی از پایداری نسبی جو تا انتهای هفته است که به موجب آن باتوجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری پیش بینی می شود.
در ارتفاعات باتوجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی تا فردا، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش‌های محدود و پراکنده برف و پدیده مه برای دیگر نواحی استان قسمتی ابری تا نیمه ابری با احتمال بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.
تغییرات محسوس دمایی تا پایان هفته وجود نخواهد داشت.
به دلیل ماندگاری و تداوم سرمای هوا و وجود رطوبت سطحی پدیده مه در مناطق مستعد استان به ویژه در ارتفاعات موجب کاهش دید و یخبندان شبانه می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودکی-امین آباد با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۷ دی ماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۸ دی ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ درجه و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;