گفتگوی تاسیسات نیوز با تهویه فراز + ویدئو

رییس هیات مدیره شرکت صنعتی تهویه فراز با اشاره به اهمیت و نقش تولید در اقتصاد کشور گفت: تولید، موتور محرکه اقتصاد در هر کشوری محسوب می‌شود و حمایت از آن می‌تواند بسیاری از خلاءهای اقتصادی و اجتماعی کشور را پوشش دهد.
مهران رحمانی در گفت‌وگو با تاسیسات نیوز به نخستین حضور این برند در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: ما معمولاً در طول سال در چندین نمایشگاه که مهم‌ترین آن، نمایشگاه صنعت تاسیسات است، شرکت می‌کنیم. اما امسال تصمیم گرفتیم تا حضور در این نمایشگاه را نیز تجربه کنیم و از این طریق بتوانیم بخش دیگری از بازار مثل پروژه ساختمان‌های مسکونی که تا به حال مغفول مانده بود را نیز پوشش دهیم.
او در پاسخ به این سوال که با توجه به ماهیت کار شرکت صنعتی تهویه فراز، چه تفاوتی بین نمایشگاه صنعت ساختمان با نمایشگاه صنعت تاسیسات از نظر جذب مشتری دارد، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت تاسیسات، شکل دیگری دارد، یعنی در آن نمایشگاه، شرکت‌های بسیاری حضور دارند که جنس کارشان تهویه مطبوع است و عمدتاً در نمایشگاه صنعت تاسیسات، تامین‌کنندگان مواد اولیه به ما مراجعه می‌کنند که مواد اولیه را از آن‌ها خریداری می‌کنیم. اما در نمایشگاه صنعت ساختمان، شکل مشتری‌ها متفاوت است که همگی به ساختمان وابسته هستند.
رییس هیات مدیره شرکت صنعتی تهویه فراز به اهمیت حضور این برند در نمایشگاه‌های غیر از تاسیسات اشاره کرد و گفت: به‌طور کلی، من فکر می‌کنم نمایشگاه‌هایی که غیرمرتبط از تخصص ما هستند، بازده و بهره‌وری بهتری برای ما خواهند داشت. به‌عنوان مثال، ما چندین دوره در نمایشگاه‌هایی مثل اگروفود شرکت کرده‌ایم و هر دوره بازار بهتری برایمان رقم خورده است. در واقع، وقتی مشتری در بین شرکت‌های صنایع غذایی، با یک شرکت تهویه مطبوع برخورد می‌کند، حس کنجکاوی برای حضور در نمایشگاه غیرمرتبط باعث می‌شود که به نیاز شرکت خود به سیستم تهویه مطبوع واقف شوند و از این طریق بازار جدیدی برای ما ایجاد شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;