گزارش اقدامات انجام شده نظام مهندسی از زبان خرم

احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در دویست و شصت و دومین جلسه شورای مرکزی، از اهم اقدامات انجام شده این سازمان را طی یک گزارش ارائه کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  بیست و هشتم بهمن ماه با حضور اکثریت اعضا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.
«برگزاری انتخابات هیات رییسه سال دوم»، «ارائه پیشنهاد در خصوص دستور جلسات شورای مرکزی»، «ارائه گزارش بازرسی استان کرمان و اتخاذ تصمیم در این خصوص» و «بحث و بررسی درخصوص تبصره ماده ۱۰ آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان»؛ چهار دستور کار دویست و شصت و دومین جلسه شورای مرکزی بودند.
مهندس خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ابتدای این جلسه، گزارشی از امور جاری و اقدامات انجام شده سازمان ارائه کرد.
وی، تشکیل ستاد اجرای مبحث ۲۲، احیای روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، راه اندازی پایگاه خبری با هدف ایجاد خبرگزاری نظام مهندسی، تشکیل دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد استان ها، راه اندازی سامانه یکپارچه، تحول صندوق مشترک استانها، تعیین تکلیف سند ساختمان فعلی سازمان(شورای مرکزی)، تشکیل کمیته های مسکن اعضای سازمان، هیات مدیره استانها، شورای مرکزی و پرسنل سازمان(شورای مرکزی)، همکاری با ستاد مدیریت بحران کشور، پیگیری عضویت رسمی سازمان در شورای عالی معماری و شهرسازی، ماده ۲۷، جلسه با رئیس کل بیمه مرکزی در راستای بیمه تضمین کیفیت ساختمان، تفاهم نامه طرح اقدام ملی مسکن، آئین دادرسی ، تعارض منافع ، شکست کار بین رشته ای و تعیین تکلیف مجمع عمومی را از جمله اقدامات در دست اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام و خاطر نشان کرد: در جلسه اخیر با وزیر راه و شهرسازی، ۷۰ مورد مسائل مشترک استانها مطرح و درباره ۶ مورد آنها، رسیدگی و تصمیم گیری شد.
همچنین برای تعیین تکلیف نحوه برگزاری مجمع عمومی مقرر شده است، استانهایی که امکان برگزاری مجمع عمومی به صورت حضوری و مجازی را ندارند، کمیته ویژه ای متشکل از ۵ نفر از اعضای شورای مرکزی، رییس سازمان، خزانه دار، بازرس و یک نفر نماینده وزارتخانه در این باره تصمیم گیری کند.
نتایج انتخابات هیات رئیسه سال دوم شورای مرکزی
در این جلسه که برگزاری انتخابات هیات رئیسه سال دوم شورای مرکزی نیز در دستور کار بود، اعضا با اکثریت آرا، مهدی شایان ، کاوه نوری کوپایی ، حمیدرضا کارگر و طاهر کیافر را به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه شورای مرکزی انتخاب کردند.
برهمین اساس، کاوه نوری کوپایی و مهدی شایان به عنوان دبیران اجرایی و همچنین طاهر کیافر و حمیدرضا کارگر به عنوان منشی های هیات رئیسه انتخاب شدند.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;