گزارشی از یک جشن

به گزارش تاسیسات نیوز، مراسم سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم شوفاژ تهویه مطبوع عصر روز یکشنبه چهارم مهرماه برگزار گردید.





این مراسم از ساعت 16 با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شروع شد. در ابتدای مراسم جناب آقای مهندس روح الله واصف مجری برنامه اعلام کردند که نخستین سخنرانان ما کسانی هستند که اکنون نیستند که با پخش تصاویر درگذشتگان و دقایقی سکوت همراه شد.

 

 

 

 

آقای عباس رفیعی جو، نایب رئیس اول اتحادیه بعنوان اولین سخنران روی سن آمد و ضمن گرامیداشت عید غدیر و هفته دفاع مقدس و تبریک سی امین سال تاسیس اتحادیه از زحمات آقای علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران و تهران قدردانی کردند.

 

 

 

 

سخنران دوم آقای مهندس محمدرضا جعفریان نیز با یاد کردن از گذشتگان جمع و عرصه تاسیسات از چگونگی شکل گیری اتحادیه صحبت کردند و با ذکر خاطره ای سخنان خود را خیلی زود به اتمام رساندند.

 

 

 

 

مهندس شبیر شاه آبادی، دبیر اتحادیه بعنوان سومین فرد سخنران به بالای تریبون دعوت شدند که ایشان نیز خیلی کوتاه گزارشی از عملکرد اتحادیه بیان کردند و از میهمانان خواستند که در نظرسنجی ها شرکت کنند که بتوان با این کار خدمات بهتری را ارائه دهند.

 

 

 

 

مراسم با کثرت افراد همراه بود و تا جایی که چشم کار میکرد در همه جای سالن مدعوین نشسته بودند.

 

 

 

 

آقای واصف در این بخش از برنامه هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره هزاران شهید این عرصه را گرامی داشتند و در کنار اینها یادی نیز از شهدای مدافع حرم کردند و با خواندن شعر کجائید ای شهیدان خدایی فضای مجلس را روحانی کردند.

 

 

 

 

مهندس رضا خردمند، خزانه دار اتحادیه به روی سن آمد و مضمون سخنرانی خود را بر محور بحث مالی قرار داد. ایشان اظهار کردند که اکنون اتحادیه در جایگاه مالی مناسب قرار دارد که این دو دلیل دارد:

 

 

1. پرداخت به موقع حق عضویت توسط اعضا

 

2. عدم دریافت حقوق توسط اعضا و افتخاری کار کردن اعضای محترم

 

 

 

پنجمین سخنران مراسم جناب آقای کاظم حقیقی کارشناس مالیاتی بودند که با روشن نمودن فضای مالیاتی آن جبهه گیری علیه مالیات را رفع ابهام نمودند. وی در سخنان خود از بررسی روند افزایش درآمد مالیاتی دولت، عملکرد مالیاتی کل اصناف کشور طی سالهای 1388 تا 1391 و نیز روند حجم فرار مالیاتی طی سالهای 1370 تا 1389 را شرح دادند.

 

 

 

 

 

آقای واصف با خواندن شعر علی ای همای رحمت، عید غدیر را گرامی داشتند. پخش سرود در مدح امام علی(ع) یکی از برنامه های اجرا شده در مراسم بود که حضار با شنیدن نام والای مولای متقیان امیر المومنین علی (ع) به وجد آمدند.

 

 

 

 

اولین بخش مراسم اهدای لوح با حضور آقایان جعفریان، شاه آبادی و خردمند انجام شد که از کارآفرینان و پیشکسوتان تاسیسات تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

ششمین سخنران مراسم جناب آقای مهندس ستار نیک زاد بازرس اتحادیه بود که ایشان نیز گزارش جامعی از عملکرد بازرسی ارائه کردند. بعد از ایشان جناب آقای دکتر نوفرستی مدیرعامل انجمن جامعه ایمن به روی سن آمد و با ابراز تاسف از فوت افرادی که در سال گذشته بر اثر گازگرفتگی جان خود خود را از دست دادند از عملکرد برخی از دوستان انتقاد کردند.





در گوشه ای از سخنان ایشان عنوان شد که چرا همه بعد از فوت افراد بر اثر مرگ خاموش یقه ی نصاب را می گیرند و کسی از ایمن نساختن وسایل ایراد نمی گیرد. آقای دکتر نوفرستی گزارشی کامل از جامعه ایمن کشور بیان کردند. سپس دکتر نجفی دبیر انجمن شرکت های خدمات انرژی نیز بالای تریبون رفت و با ذکر خاطرات و مثل های ایرانی از حضور افراد در ایم مراسم تجلیل کردند.

 

 

 

 

پیشکسوت تاسیسات ایران، موسس ایران رادیاتور، موسس صنف، موسس اتحادیه و کارآفریم ملی جناب آقای جعفر شکیب سپیدموی عرصه تاسیسات به جایگاه آمدند و برای لحظاتی با ذکر خاطره سخنرانی کردند.

 

 

 

 

دهمین سخنران برنامه جناب آقای مهندس عمرانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به روی سن آمدند و گزارش مفصلی از عملکرد این مرکز را برای حضار شرح دادند. بعد از اتمام سخنان ایشان برای لحظاتی مهندس منوچهر اقبالی پیشکسوت و عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های پیمانکار تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران به جایگاه آمدند و از حضور در جمع دوستان خود ابراز خوشحالی کردند.

 

 

 

 

بخش دوم و آخر مراسم اهدای لوح با حضور آقایان رفیعی جو، نیک زاد و شکیب برگزار گردید و هدایا اهدا شد. در پایان جناب آقای مهندس معتمد با ذکر جمله ی یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد حسن ختام برنامه را اعلام نمودند.

 

 

 

این مراسم با اجرای مهندس روح الله واصف در ساعت 18:30 به پایان رسید.

 

 

 

منتظر گزارش تصویری و کلیپی مراسم در خبرهای بعدی باشید.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;