آقای همه فن حریف – ۴

 

به گزارش تاسیسات نیوز، چهارمین قسمت از مصاحبه با مدیرعامل دمنده، جناب آقای احمد بستانچی را در زیر می خوانید:

 

 

 

چقدر و از چه چیزی عصبانی می‌شوید؟

 

 

 

البته که عصبانی می‌شوم چون هم دیابت دارم و هم سن من بالا رفته است. آنجاهایی که به‌ناحق چیزی گفته می‌شود و یا در واقع من درک نمی‌شوم در آن جمع، عصبانی می‌شوم. ولی دارم سعی می‌کنم که در جاهایی که حتی حق نیز با من است و یا کاری برخلاف اصول من انجام می‌شود عصبانی نشوم. خیلی وقت‌ها این کار را انجام دادم و موفق هم شدم. چون اگر حتی در جایی که حق با من است هم عصبانی شوم، در پایان به ضرر من خواهد شد.

 

 

 

 

ساعت کاری شما چگونه است؟

 

 

 

من معمولاً ساعت ۵:۳۰ از خواب بلند می‌شوم. بعد حدود ۴۵ دقیقه پیاده‌روی تند در خارج از منزل انجام می‌دهم. سپس به خانه برمی‌گردم اصلاح می‌کنم و دوش می‌گیرم و حدود ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۳۰ به سرکار می‌روم. معمولاً تا ساعت ۱۱ در دفتر می‌مانم و بعد حدود ساعت ۱۲ به کارخانه سر می‌زنم. در کارخانه قدیم تا ساعت ۵ بعدازظهر و در کارخانه جدید حدود ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر می‌مانم و به کارها سر و سامان می‌دهم و به منزل برمی‌گردم و حدود ساعت ۱۰ شب نیز به رختخواب می‌روم.

 

 

 

 

در چه سالی ازدواج کردید؟

 

 

 

من در سال ۱۳۵۸ ازدواج کردم و حدود سی‌وهفت سال از این ازدواج می‌گذرد و این ازدواج تأثیر مثبتی در کار و زندگی من داشته است. چون ازدواج باعث می‌شود که انسان برای ادامه زندگی خود را جمع‌وجور کند و اهدافی داشته باشد. طبعاً ازدواج باعث می‌شود که تأثیر مثبتی داشته باشد.

 

 

 

 

شما نماینده انحصاری یک محصول خارجی هستید. این مسئله با توجه به اینکه شما تولیدکننده داخلی هم هستید، مشکل ایجاد نمی‌کند؟

 

 

 

 

انسان‌ها حتی در سلیقه و غذا خوردن هم با هم متفاوت هستند. به‌هرحال ما یک محصول را تولید می‌کنیم که شاید از نظر کیفیتی در مقایسه با محصولات اروپایی درجه دو باشد ولی شاید کسانی هم باشند که بخواهند پول بیشتری بپردازند و محصول درجه یک خریداری کنند. ما برای این افراد که می‌خواهند از بیرون از ایران خرید کنند امکانی را فراهم کرده‌ایم که این محصول را از خود ما خریداری کند. ما نمایندگی شرکت S & P اسپانیا را در ایران داریم و محصولاتشان را در اینجا به فروش می‌رسانیم.

 

 

 

 

آیا صادرات هم دارید؟

بله. صادرات ما در جایگاه خوبی قرار دارد. اجناس و محصولات شرکت ما را در کشورهایی که در اطراف ما قرار دارند و همگی با چین مراودات اقتصادی نیز دارند، خریداری می‌کنند. ما ۲۰ درصد محصولات تولیدی خود را صادر می‌کنیم. کشورهای عراق، افغانستان و تاجیکستان، روسیه و جمهوری‌های استقلال‌یافته روسیه مانند ارمنستان و قرقیزستان و غیره ، مصر و ترکیه و لبنان نیز از مشتریانی هستند که محصولات ما به آنجا صادر می‌شود. برای کشورهای اروپایی هم برنامه‌هایی داریم ابتدا باید استانداردهای اروپا را اخذ کنیم تا بتوانیم محصولاتمان را به آنجا صادر کنیم. البته گرفتن استانداردهای اروپا به این سادگی‌ها نیست و باید کار زیادی را انجام بدهیم و کیفیت محصولاتمان را بالا ببریم تا موفق شویم به اروپا نیز صادرات داشته باشیم.

 

 

 

 

آیا مسئله برجام برای صادرات محصولات شما به اروپا کاری انجام داده است؟

خیر کاری انجام نداده است. چون در واقع کاری انجام نشده است. قبل و بعد از برجام برای ما اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

 

 

ادامه دارد…

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;