گاز به کرمان رسید یا کرمان به گاز

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، طبق آخرین آمار این سازمان نیمی از خانواده های کرمانی از نعمت گاز بهره برده اند.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان را با اهمیت تلقی نمود و گفت : یکی از اهداف مهم این شرکت رضایت مشترکین و رسیدن به حداکثر بهره وری است.

 

 

مهندس ودیعتی در سال همدلی دولت و ملت ، روند رو به رشدی در اجرای پروژه های گازرسانی در استان را بیان نمود و گفت ، تعداد 11 شهر شامل گلزار ، رودبار ، دهج و جوزم ، هنزار ، هجدک ، ارزوئیه ، راین ، گلباف ، بم و درب بهشت در برنامه اجرایی پروژه گاز رسانی هستند که از این تعداد ،شهرهای راین و گلباف به زودی تزریق گاز شده و شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود . همچنین شهر بم تا پایان سالجاری به شبکه سراسری گاز متصل می شود .

 

 

لازم بذکر است با توجه به اعتبارات و مجوز های ابلاغ شده از وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در قالب بند ق ، تعداد 8 شهر شامل جیرفت ، عنبر آباد ، منوجان ، قلعه گنج ، فهرج ، ریگان ، دوساری و مردهک در لیست شهرهای در دست طراحی و برنامه ریزی جهت گاز رسانی قرار گرفته اند.

 

 

مهندس ودیعتی ادامه داد، یکی از اهداف دولت تدبیر و امید بهره مندی روستاها و مناطق محروم از نعمت گاز می باشد که شرکت گاز استان کرمان نیز توانسته است تا کنون 588 روستا را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازد و برنامه ریزی جهت گاز رسانی به 308 روستای دیگر را در برنامه کاری خود قرار دهد.

 

 

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان تعداد خانوار های بهره مندی از نعمت گاز طبیعی در استان کرمان را 442هزار عنوان نمود که شامل 500 هزار شهری و روستایی می باشد .







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;