گازرسانی به آخرین شهر بدون گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر خوسف، به‌عنوان آخرین شهر بدون گاز استان و نیز ۲۰۰ روستای استان در سال‌جاری خبر داد. سیدمحمود هاشمی افزود: برای گازرسانی به این شهر و روستاهای یادشده ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه می‌شود.


وی اظهار کرد: گازرسانی به شهردیهوک به روش CNG، گازرسانی به شهرهای نهبندان، درح، خط انتقال سربیشه –نهبندان، خط انتقال سربیشه –درح و ۱۲۰ روستای استان در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها نیز ۱۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.


وی افزود: به منظور کیفی‌سازی خدمات نیز این شرکت اقدام به استقرار میز خدمت، پیشنهاد واگذاری برخی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و طراحی نرم‌افزار اندروید مشترکان با قابلیت مشاهده صورتحساب، ثبت عدد کنتور، ارسال اخطار قطع و راه‌اندازی چاپ آنلاین قبوض کرده است.


مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سطح رضایتمندی و اطلاع از نظرات ارباب‌رجوع، طرح پژوهشی نظرسنجی رضایتمندی مشترکان از خدمات شرکت گاز با همکاری جهاد دانشگاهی استان انجام شده است.


هاشمی گفت: آغاز گازرسانی به ۲ شهر درح و دیهوک و تعداد ۱۳۳ روستا با برآورد هزینه ۸۵ میلیارد تومان و همچنین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۴ شهر طبس مسینا، گزیک، زهان، آبیز و نیز گازرسانی به ۹۰ روستا، افتتاح طرح گازرسانی به کارخانه سیمان باقران و بهره‌برداری از طرح خط انتقال گزیک -طبس مسینا با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان از مهم‌ترین برنامه‌های سال گذشته بوده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;