کنترل نقشه در نظام مهندسی به یک ماه تقلیل یافت

مسوول نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: مدت زمان متوسط کنترل نقشه سه ماه بود که اکنون به یک ماه تقلیل یافته است.
به گزارش تاسیسات نیوز، ابوالقاسم ابراهیمی اظهار کرد: مدت زمان متوسط کنترل نقشه در سازمان نظام مهندسی همدان طی سال‌های گذشته سه ماه بوده که با جلسات متعدد همکاران این اداره و رئیس سازمان نظام مهندسی و همکارانشان طبق اعداد سازمان زمان حال حاضر حدود یک ماه است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه کنترل نقشه از سال ۱۳۹۱ در سازمان نظام مهندسی همدان انجام می‌شده تاکنون هیچگونه نظام‌نامه کنترلی نداشته است که طی سه ماه گذشته با تلاش بی وقفه واحد نظام مهندسی این اداره و همکاران در سازمان نظام مهندسی در حال حاضر دارای نظام‌نامه مدون و بسیار مفید است.
مسوول نظام مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه طی این ۱۰ سال چک لیست مناسبی برای کنترل وجود نداشت افزود: در حال حاضر با همکاری طرفین چک‌لیست متعادل و خوبی به منظور کنترل نقشه آماده شده است.
وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات احتمالی و پاسخگویی مناسب به مهندسان، کارگروهی متشکل از کمیسیون تخصصی و کارشناسان این اداره به صورت هفتگی تشکیل و به صورت موردی به فرآیند کنترل نقشه نظارت می‌کنند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: یک کارگروه متشکل از رئیس سازمان نظام مهندسی، اعضای کمیسیون تخصصی، کمیته کنترل نقشه، رئیس واحد کنترل سازمان، مسئول اداره نظام مهندسی اداره راه و شهرسازی همدان و کارشناسان این اداره تشگیل شده و به طور مستمر راهکارهایی جهت کاهش زمان و رضایت مهندسان و مردم بررسی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت علمی همکاران سازمان نظام مهندسی نسبت به کشور در سطح بالایی قرار دارد گفت: ساختمان‌های طراحی شده از نظر فنی و مطابقت با مقررات ملی همچنین اقتصادی در وضعیت مطلوبی است.
منبع فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;