کمپين دو درجه کمتر در مصرف گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدير گاز رساني شرکت ملي گاز: گازرساني با مشکلي روبرو نيست اما به هموطنان توصيه مي شود به کمپين دو درجه صرفه جويي در مصرف گاز بپيوندند.

 

 

 

 

سعيد مومني افزود: از نظر ميزان توليد گاز در کشور امروز رکورد توليد در چند سال اخير زده شده است و اميدواريم رکورد مصرف مخصوصا در بخش خانگي شکسته نشود.

 

 

 

 

وي ادامه داد: با توجه به ورود هواي سرد از ديروز به کشور که تا روز يکشنبه هم ادامه دارد طبيعي است که ميزان مصرف در بخش خانگي افزايش چشمگيري داشته باشد اما خواهش ما از همه مصرف کنندگان اين است که رعايت صرفه جويي را داشته باشند تا موج سرمايي که به کشور وارد شده ، پشت سر بگذاريم.

 

 

 

مومني افزود: در صورت رعايت صرفه جويي ازجانب هر مشترک براي بعضي از نقاط که با افت فشار روبرو هستند هيچ مشکلي پيش نمي آيد.

 

 

 

مدير گازرساني شرکت ملي گاز گفت: اگر هر مشترکي فقط دو درجه دما را کم کند هر درجه 6 درصد باعث صرفه جويي گاز خواهد شد که اين امر هم به لحاظ اقتصادي به نفع خود مشترکان خواهد بود و هم ما با کمبود گاز در بخش صنايع و نيروگاهي روبرو نخواهيم شد.

 

 

 

مومني افزود: اگر مردم از پوشش مناسب و لباس گرم در منزل استفاده کنند و هر مشترک يک بخاري خود را کم کند و يا دو درجه دماي اتاق را کاهش دهد ما با صرفه جويي قابل ملاحظه اي روبرو خواهيم بود.

 

 

 

وي درباره وضع گازرساني در کشور گفت: وضع فشار گاز در کشور خوب است و با توجه به پيش بيني سرما طي روزهاي آينده اگر صرفه جويي ها ادامه داشته باشد در همه شهرها خصوصا شهرهاي شمالي هيچ مشکلي نخواهيم داشت.

 

 

 

مومني افزود: خواهش من از مصرف کنندگان اين است که اگر در برخي از نقاط انتهايي دچار افت فشار شدند از دست کاري رگولاتورها خودداري کنند و تعداد وسايل گاز سوز خود را به حداقل برسانند در اين صورت هيچ مشکلي پيش نخواهد آمد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;