کلیدهای برق با حس گرهای حرکتی

به گزارش تاسیسات نیوز، فیلیپس کلید حسی حرکتی جدیدی برای چراغ های Hue خود به بازار عرضه کرده است که روشنایی هوشمند خانه ها را کمی هوشمندتر می کند. 





سنسورهای حرکتی فیلیپس که با باتری کار می کنند نیاز به هیچ سیم کشی نداشته و می توانند با یک پیچ یا مگنت روی سطوح سوار شوند. از آنجا دستگاه سفید کوچک در پل لامپ یعنی توپی مرکزی برای چراغ های متصل که به مسیریاب وای فای خانه وصل است گیر می کند.

 

 

 

 

این کلید ها که با باتری های AAA کار می کنند دو تا سه سال کار می کنند و از مادون قرمز برای تشخیص حرکت تا فاصله 5 متری بهره می گیرند. این فاصله را می توان سفارشی طراحی کرد. با اپلیکیشن Hue فیلیپس، سیستم را می توان طوری چید که این حرکات را به کلیدهای خاموش و روشن تبدیل کند.

 

 

 

 

پل را می توان همزمان به حداکثر 50 چراغ وصل کرد و همراه با رنگ ها و دماهای قابل سفارشی خانواده Hue نگه داشت، سنسور حرکتی را می توان طوری ساخت که بسته به نوع و زمان روز، تنظیمات چراغ تعیین شده را اجرایی کند.

 

 

 

 

پس لامپ راهرو می تواند عصرها درخشان تر شود و اگر کسی وسط شب بیدار می شود نور ملاریم گرمی بدهد. یا شاید شما بخواهید وقتی مهمان ها وارد یک مهمانی جشن تولد می شوند نور محل سالن در حد درخشانی ظاهر شود.

 

 

 

 

سنسور حرکت یک سنسور نور روز اضافی دیگر هم دارد که می تواند طوری تنظیم شود که فقط وقتی لازم است حباب ها روشن شود و در این صورت در مصرف برق صرفه جویی کند. اندازه دستگاه 5.5 در 5.5 در 2 سانتی متر است و اکتبر وارد بازار خواهد شد.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;