کلاس درس در ایلام به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم،  مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: ۱۶۰۰ کلاس درس در ایلام به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد.

 سعید هژبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها در استان ایلام به ما کمک‌های خوبی کرده‌اند که در راستای اعلام برنامه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.وی با اشاره به طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در سطح کشور که از 3 سال گذشته آغاز شده است، افزود: در استان ایلام نیز ما اقدامات قابل توجهی در راستای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس انجام داده‌ایم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام عنوان کرد: در سال 94 نیز 30 میلیارد ریال برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس در سطح مدارس استان ایلام هزینه می‌شود که 50 فضای آموزشی تا پایان تیر ماه امسال به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

وی گفت: در استان ایلام بیش از 4000 کلاس درس وجود دارد که تا کنون 1600 کلاس درس در ایلام به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده است و 2530 کلاس درس دیگر در استان ایلام وجود دارد که دارای بخاری نفتی هستند.

هژبری با اشاره به توجه نوسازی مدارس به کلاس‌های درس واقع در مناطق محروم و روستایی ایلام، خاطرنشان کرد: سیستم گرمایشی در 900 کلاس درس در استان ایلام استانداردسازی می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;