کسب مقام نخست آزمون نظارت توسط مهندس زنجانی

 

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با اشاره به آزمون ورود به حرفه مهندسی در کشور گفت: مقاوم نخست آزمون نظارت رشته عمران در کشور توسط مهندس زنجانی کسب شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، رامین کیامهر  اظهار کرد: هر ساله آزمون ورود به حرفه مهندسی در سطح کشوری برگزار می‏شود که مهندسین زنجانی مقام‏های کشوری را از آن خود می‏کنند.

وی با بیان اینکه در آزمون نظارت رشته عمران مهندس زنجانی حائز رتبه نخست کشوری شده است، افزود: مهندس محسن قربانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان در بین شرکت‌کنندگان کشوری مقام نخست را کسب کرده است.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان به فارس خاطرنشان کرد: دفتر امور مقررات ملّی ساختمان اسامی 74 نفر از نفرات برتر شرکت‌کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‏های فنی ساختمان را اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی به تفکیک رشته‌های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعلام شده است، افزود: در رشته عمران و در بخش نظارت مهندس، زنجان رتبه نخست را کسب کرده است.

کیامهر با اشاره به توانمندی مهندسین زنجان در رشته‏های اصلی موضوع قانون، گفت: همواره در آزمون‏های ورود به حرفه مهندسی، مهندسین زنجان موفقیت‏های خوبی را کسب کردند.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان خاطرنشان کرد: دفتر امور مقررات ملّی ساختمان اسامی 74 نفر از نفرات برتر شرکت‌کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‏های فنی ساختمان را اعلام کرده است.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان برگزاری سمینار‏های علمی در سازمان نظام مهندسی زنجان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برگزاری سمینار‏ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول سال انجام می‏شود که همواره نیازمند افزایش کمی و کیفی است.

کیامهر برگزاری دوره‏های آموزشی مختلف برای مهندسین را مورد تاکید قرار داد و گفت: دوره‏های آموزشی مورد نیاز مهندسین شناسایی و در موعد مقرر برگزار می‏شود.

وی به دوره‏های مورد نیاز مهندسین برای ارتقای پایه مهندسی اشاره کرد و افزود: عمده دوره‏های آموزشی برای ارتقای پایه مهندسی برگزار می‏شود.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان برگزاری دوره‏های آموزشی سازه‏های سبک در سازمان نظام مهندسی را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: کیفی‏سازی برنامه‏های آموزشی در سازمان نظام مهندسی در دستور کار قرار دارد.

کیامهر به برگزاری دوره‌های مرتبط با انبوه‌سازی اشاره کرد و افزود: آموزش در بخش ساخت و ساز نیازمند افزایش بازدهی دوره‏ها است.

وی فعالیت پژوهشی را در بخش مسکن شهری زنجان مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برای توسعه بخش ساختمان در ابعاد مختلف نیازمند توجه به حوزه پژوهش هستیم.

انتهای پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;